سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
حاشیه هیات دولت؛ مونسان: مشکلات ارز گردشگران خارجی برطرف خواهد شد

حاشیه هیات دولت؛ مونسان: مشکلات ارز گردشگران خارجی برطرف خواهد شد

تور مسافرتی: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار داشت: مشکلات ارز گردشگران خارجی، مشکلات کوچکی است که با صحبت هایی که با آقای سیف داشتیم، برطرف خواهد شد.

به گزارش تور مسافرتی به نقل از مهر، علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بامداد امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در مورد تدابیر این سازمان برای مسافرت های تابستانه، تصریح کرد: برای توسعه گردشگری در روزهای تابستان تدابیری اندیشیده شده است همچون آنکه ستادهای سفرهای نوروزی به صورت مداوم تشکیل جلسه می دهد و این جلسات را تنها به ایام عید موکول نکرده است و برای تابستان همه همکاران من در قالب ستاد سفرها برنامه های خوبی برای مردم خواهند داشت.
وی اضافه کرد: یکی از مهمترین طرح هایی که در دستور کار ما قرار دارد طرح سفرهای زمستانی است که در کشور تحول جدی تولید خواهد نمود. البته این طرح با آنچه که پیش از این مطرح شده متفاوت تر است؛ یعنی طرحی که خیلی وسیع دیده می شد و بنابراین اجرایی نمی شد را ما تنها به یک تعطیلی ۱۵ روزه که دانش آموزان تعطیلی داشته باشند و کارمندان دولت بتوانند از مرخصی هایشان استفاده کنند، تبدیل کردیم.
مونسان تصریح کرد: با این طرح اوج سفر در زمستان را هم شاهد خواهیم بود.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پاسخ به سوالی در مورد مبحث ارز و تاثیر آن بر ورود گردشگران خارجی به کشور، خاطرنشان کرد: این مورد برای گردشگران خارجی مشکلاتی بوجود آورده که دوستان ما در ستادهای مربوطه در جهت حل آن بر آمدند.
وی در انتها اظهار داشت: این مشکلات، مشکلات کوچکی است که با صحبت هایی که با آقای سیف داشتیم، برطرف خواهد شد.