سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
فرماندار دوره چگنی خبر داد؛ خطر بیخ گوش مادر پل های ایران، کشکان در حال ریزش است

فرماندار دوره چگنی خبر داد؛ خطر بیخ گوش مادر پل های ایران، کشکان در حال ریزش است

تور مسافرتی: خرم آباد- فرماندار دوره چگنی از ریزش طاق های پل تاریخی کشکان بعنوان مادر پل های تاریخی ایران اطلاع داد.

به گزارش تور مسافرتی به نقل از مهر، قدرت الله ترابی نژاد ظهر یکشنبه در کارگروه گردشگری لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه شهرستان دوره چگنی چند جاذبه گردشگری دارد که یکی از آنها پل تاریخی «کشکان» است تصریح کرد: ما و میراث فرهنگی خیلی سعی کردیم که پل تاریخی «کشکان» بعنوان مادر پل های ایران دچار مشکل نشود و به آن توجه نماییم.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه هیچ توجهی به این پل تاریخی نمی گردد عنوان کرد: باوجود اینکه طی دو سال قبل برای این پل تاریخی اعتبار در نظر گرفته شد اما حتی یک قدم برای اصلاح این پل برداشته نشد.
فرماندار دوره چگنی با اشاره به اینکه طاق های این پل تاریخی در حال ریزش است خاطرنشان کرد: پایه های پل را آب شسته است و در حال تخریب است.
ترابی نژاد با اشاره به اینکه امسال از سرجمع اعتبارات پروژه های شهرستان حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان به اعتبار این پل اضافه کردیم اظهار داشت: برای بستر رودخانه سند دریافت شده و این در حالیست که کاملا مشخص بوده سندی که برای آن گرفته شده اشتباه است اما متاسفانه در این رابطه پیگیری صورت نمی گیرد.
وی با اشاره به اینکه انتظار این بوده که قضیه پل تاریخی «کشکان» جدی گرفته شود اضافه کرد: اگر یکی از طاق های این پل فرو بریزد دوباره مصیبت و چمرونه برای آن می گیرند.
فرماندار دوره چگنی تصریح کرد: علاج واقعه پیش از وقوع باید کرد.