سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
رشد آمار گردشگران آمریکایی در کوبا به رغم تهدیدهای ترامپ

رشد آمار گردشگران آمریکایی در کوبا به رغم تهدیدهای ترامپ

تور مسافرتی: با عنایت به اطلاعات نمایش شده از طرف مقامات کوبا، به رغم تهدیدهای ترامپ مقابل این کشور، آمار گردشگران آمریکایی بازدیدکننده از کوبا دو برابر شده است.
به گزارش تور مسافرتی به نقل از ایسنا و به نقل از توربو نیوز، طبق به اظهارت «ترامپ»، کوبا یک کشور مجرم است که مانع رشد دموکراسی در ونزوئلا است، با این وجود به نظر نمی رسد این اظهارت گردشگران ایالات متحده را از سفر به مشهورترین سواحل سفید جهان منصرف کرده باشد.
«میشل برنال» مدیر تجاری وزارت گردشگری کوبا روز دوشنبه بیان کرد: « آمار گردشگران ایالات متحده در کوبا در چهار ماهه اول سال نزدیک به دو برابر افزایش داشته است. آمار بازدید شهروندان ایالات متحده از کوبا طی مدت ژانویه تا آوریل نسبت به همین دوره در سال گذشته، ۹۳.۵ درصد افزایش داشته است.»
این آمار، ایالات متحده را به یکی از دو کشور علاقه مند به گردشگری در کوبا تبدیل می کند.
«برنال» اضافه کرد: «به رغم کمپین های ضد کوبایی، ۱۳-۵ درصد از گردشگران معتقدند، این کشور را به سبب سطح بالای امنیتی برگزیده اند.»
در مجموع ۱.۹۳ میلیون توریست خارجی در چهار ماهه اول سال ۲۰۱۹ از کوبا بازدید کرده است. اگرچه شمار گردشگران بازدید کننده از کوبا رو به افزایش است، اما آمار بازدید کنندگان اروپایی از این کشور گرفتار کاهش شده است. شمار گردشگران آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی و بریتانیایی با کاهش ۱۰ الی ۱۳ درصدی رو به رو بوده است.

منبع: