سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
معاون رئیس جمهور از جاذبه های گردشگری الموت بازدید کرد

معاون رئیس جمهور از جاذبه های گردشگری الموت بازدید کرد

به گزارش تور مسافرتی علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از جاذبه های مختلف گردشگری الموت بازدید نمود.
به گزارش تور مسافرتی به نقل از مهر، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگ، صنایع دستی و گردشگری در ادامه سفر به قزوین قبل از ظهر سه شنبه از مجموعه ۱۸۵ هکتاری لاله الموت در روستای کوچنان که قابلیت تبدیل به یک مجموعه اقامتی را دارد بازدید کرد.
مجموعه متروکه لاله الموت با ۸۰ اتاق و ۴ سوله ۵۰۰ متری که در اختیار اداره میراث فرهنگی استان قرار دارد در صورت حضور سرمایه گذار بخش خصوصی می تواند به یک مجموعه و سایت چند منظوره اکو توریسم، کمپ ورزشی، اردوگاه دانش آموزی و گردشگری سلامت تبدیل گردد.
علی اصغر مونسان در جریان این بازدید اظهار داشت: این ظرفیت خیلی خوب است اما باید سرمایه گذار اهل کار وارد این حوزه شده و با ایجاد جذابیت های دیگر آنرا به یک مجموعه گردشگری تبدیل کند. وی ادامه داد: سازمان میراث فرهنگی از سرمایه گذار اهل که در یک زمان مشخص بتواند فلز اول طرح را آماده کند حمایت خواهد نمود. مونسان همینطور از صخره های تاریخی اندج که ثبت ملی شده دیدن کرد. این منطقه ظرفیت تبدیل شدن به منطقه گردشگری را دارد.
معاون رئیس جمهور عصر سه شنبه از دریاچه اوان و جاذبه های روستای زرآباد و امامزاده علی اصغر و اقامت گاه بوم گردی میرزا جان بازدید خواهد نمود.
در استان قزوین ۱۲ خانه بوم گردی در مناطق الموت، آبیک و آوج به راه افتاده است.