سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
تیموری خبر داد؛ ابلاغ دستورالعمل کسب وکار در فضای مجازی

تیموری خبر داد؛ ابلاغ دستورالعمل کسب وکار در فضای مجازی

به گزارش تور مسافرتی معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی با بیان خبر ابلاغ دستورالعمل کسب و کار گردشگری در فضای مجازی اظهار داشت: حواستان به اخبار بد باشد. اخبار بد هیچ وقت ما را بعنوان فعالان گردشگری ناامید نمی نماید.

به گزارش تور مسافرتی به نقل از مهر، ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی در ششمین همایش بازاریابی اینترنتی و صنعت توریسم که جمعه شب ۲۷ دی در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد، اظهار داشت: باوجود همه سختی ها تلاشمان بر این است که ایران را بعنوان یک مقصد گردشگری به دنیا معرفی نماییم. برای این کار هم باید از همه توان مان استفاده نماییم و بدانیم لازمه همه این زحمات تلاش مستمر و حساب شده است.
وی اضافه کرد: همه پیچیدگی های تکنولوژی در عین حال که می تواند به معرفی داشته های یک مقصد کمک نماید، به همان اندازه هم می تواند برای انعکاس اخبار بد از یک مقصد گردشگری مؤثر باشد. این مورد از چشم تیزبین فعالان مجازی و بازاریابان حرفه ای پوشیده نمی ماند پس در کنار اینکه دقت کرده و کمک می نماییم یک تصویر از مقصد گردشگری را معرفی کنید، حفظ آن تصویر هم اهمیت دارد. باید حواسمان باشد که تلاش چند ساله را با تولید محتواهای فضای مجازی از بین نبریم.
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی در ادامه اظهار داشت: فعالان گردشگری می توانند با رفتن به اداره های کل میراث فرهنگی در استان ها کسب و کارهای خویش را ثبت کنند و در این حوزه با اعتماد و اطمینان فعالیت خویش را شروع کنند. هفته گذشته دستورالعمل فعالیت و کسب و کار در فضای مجازی بعد از مشورت با همه ذی نفعان و فعالان گردشگری ابلاغ گردید. تشکل حرفه ای بخش خصوصی هم شکل گرفته است. پس الان می توان اظهار داشت که اگر تا امروز در کسب و کار مجازی مشکل داشته ایم امروز این مشکلات برطرف شده است.
تیموری در انتها اظهار داشت: هیچ وقت اخبار بد ما را بعنوان فعالان گردشگری ناامید نمی نماید. اتفاقات بد در هر مقصدی امکان دارد بیفتد وقایع تلخ هم همیشه در بازارهای دیگر بوده است. ولی چیزی که اهمیت دارد، این است که امروز برای خروج از این وضعیت برنامه داریم. همینطور هیچ یک از فعالیتهای بازاریابی تعطیل نشده است. همین امروز بخشی از همکاران ما در نمایشگاه اشتوتگارت آلمان برای بازاریابی گردشگری حضور دارند. چند روز دیگر هم در نمایشگاه هایی مانند فیتور اسپانیا شرکت خواهیم کرد. برنامه هایی هم برای برگشت به حالت قبل در نظر گرفته شده است. ازاین رو همه فعالیتهای بازاریابی ما برای جذب توریستهای خارجی به صورت روزانه در حال انجام می باشد.