سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
معرفی جاذبه های ایران در تلویزیون اتیوپی به مناسبت پیروزی انقلاب

معرفی جاذبه های ایران در تلویزیون اتیوپی به مناسبت پیروزی انقلاب

به گزارش تور مسافرتی سه مستند هفت رخ فرخ، شکوه تخت جمشید و باد بهاری به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در کانال تلویزیونی Asham TV به نمایش درآمد.

به گزارش تور مسافرتی به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مستندهای هفت رخ فرخ، شکوه تخت جمشید و باد بهاری سه شب متوالی به زبان های انگلیسی و امهری با همت رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در شبکه های تلویزیونی اتیوپی، به نمایش درآمد.
رستمی اظهار داشت: نخستین مستند با نام هفت رخ فرخ در مورخ ۲۱ بهمن، شکوه تخت جمشید در ۲۲ بهمن و باد بهاری در ۲۳ بهمن رأس ساعت ۲۱ به وقت محلی و ساعت ۲۰: ۳۰ به وقت تهران به نمایش در می آید.
کانال آشام که این مستندها در آن پخش می شود، جزو کانالهای مستند و پربیننده کشور اتیوپی است و روی ماهواره Nilsat با فرکانس V27500 frequency 11595 قرار دارد و در اغلب کشورهای آفریقایی هم قابل دریافت است.
پخش مستندها به صورت مجانی در معرض نمایش قرار داده می شود. همینطور این نمایندگی مذاکراتی را با کانال تلویزنیARTS TV هم انجام داده است این کانال مستندهای دیگری را در ایام آتی به صورت مجانی به نمایش خواهد گذاشت.