سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
مونسان قول داد: سفر در عید گران نمیشود

مونسان قول داد: سفر در عید گران نمیشود

به گزارش تور مسافرتی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: در تعطیلات نوروز مراکز گردشگری زیرنظر این وزارتخانه، هیچ افزایش نرخی نخواهند داشت.
به گزارش تور مسافرتی به نقل از ایسنا، علی اصغر مونسان در حاشیه افتتاح نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران درباره کنترل نرخ ها در تعطیلات نوروزی اظهار نمود: ستاد خدمات سفر بیشتر از یک ماه است که فعالیت خویش را در این راستا شروع کرده است، حدود ۱۸ وزارتخانه، سازمان و نهاد عضو این ستاد هستند که باید در کنار هم قرار گیرند تا نوروز خوبی برای مردم فراهم گردد. تاکید رئیس جمهور هم بر این بوده که نوروز بدون دغدغه و ایمن باشد، همه بخش های دخیل باید در اینباره قول دهند.
وی با اشاره به همراهی هتل ها برای گران نشدن قیمت ها در تعطیلات نوروز، اظهار نمود: از جانب بخش گردشگری این قول را می دهم که هیچ افزایش نرخی رخ ندهد، غیر از این را هم نمی پذیرم.
مونسان بیان نمود: تعطیلات نوروز پدیده خاصی رخ نمی دهد که منجر به گران فروشی شود. سایر بخش ها باید پای کار باشند تا قیمت ها افزایش نیابد.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره توقف سفر چینی ها به ایران به دنبال شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: به واسطه حفظ سلامتی مردم کشور با سیاست های وزارت بهداشت و تصمیم دولت همراه شده ایم که به محض کنترل این ویروس به ارتباط های قبل و جذب توریست از چین بازمی گردیم. البته که سفیر چین اعلام نمود روند شیوع این ویروس کند شده و احیانا با گرم شدن هوا، وضعیت بهتر هم شود.