سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
نماینده بهشهر: هیچ جای استان مازندران برای گردشگری امن نیست

نماینده بهشهر: هیچ جای استان مازندران برای گردشگری امن نیست

نماینده مردم بهشهر در مجلس یازدهم تاکید کرد: استان مازندران شرایط سختی را در مقابله با ویروس کرونا سپری می کند و هیچ جای استان برای گردشگری ایمن نیست.
غلامرضا شریعتی در گفتگو با ایسنا با اشاره به لزوم پرهیز مردم از سفرهای غیرضروری به استان های شمالی کشور بیان نمود: همان گونه که ستاد ملی کرونا هم اعلام نموده است استان مازندران شرایط بسیار سختی در مواجهه با ویروس کرونا دارد. حالا جایی از استان مازندران نیست که برای گردشگری منطقه ای امن باشد.
ایشان در ادامه اظهار نمود: در حوزه انتخابیه بنده که بهشهر و نکا می شود و در شرق استان مازندران قرار گرفته است از گذشته هم که گردشگران کمتری می آمدند اما امروز وضعیت از قرمز هم گذشته است و در نواحی غرب و میانی استان وضعیت به همین شدت نامساعد است.
نماینده مردم بهشهر در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: حضور مسافر در استان می تواند به بدتر شدن شرایط منجر شود. بنده بعنوان یک شهروند از مردم خواهش می کنم برای حفظ سلامتی و جان خود و هم وطنانشان در این زمان از سفر به استان مازندران پرهیز کنند.
ایشان در ادامه تاکید کرد: حالا شرایط برای گردشگری در سطح استان مساعد نیست. از مردم خواهش می کنم که این مدت را تحمل کنند تا ان شاءالله بعد از عبور از بیماری بتوانیم باردیگر پذیرای هم وطنان عزیز بوده و با حفظ سلامتی خود و خانواده هایمان به زندگی ادامه دهیم.