سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
با تصمیم ستاد اجرایی خدمات سفر؛ ۵ تفریحگاه شاهرود به مدت ۳ روز تعطیل شد

با تصمیم ستاد اجرایی خدمات سفر؛ ۵ تفریحگاه شاهرود به مدت ۳ روز تعطیل شد

به گزارش تور مسافرتی، رییس اداره میراث فرهنگی شاهرود اظهار داشت: با تصمیم ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان ورود گردشگران به پنج منطقه در شهرستان از ۱۹ لغایت ۲۱ ماه مبارک رمضان قدغن شد.

مرتضی نظری در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: با تصمیم ستاد اجرائی خدمات سفر شاهرود ورود گردشگران به پنج منطقه در شهرستان از ۱۹ لغایت ۲۱ ماه مبارک رمضان قدغن شد.
وی اظهار داشت: در ایام ۱۹ تا ۲۱ ماه مبارک رمضان با هدف حفظ حرمت شب های قدر و ماه مبارک رمضان از ورود مسافران به ۴ منطقه شهرستان شاهرود همچون جنگل ابر، آبشار تنگه داستان مجن، تفرجگاه امیریه و کویر رضاآباد ممانعت به عمل می آید همین طور در روز طبیعت مجموعه شیخ ابوالحسن خرقانی مطابق با دستورالعمل امور پایگاه های وزارتخانه تعطیل می باشد.
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود اضافه کرد: باتوجه به تقارن ایام شب قدر و روز طبیعت این تصمیم توسط ستاد خدمات سفر شهرستان برای حفظ حرمت شب های قدر گرفته شده است.
نظری اظهار داشت: باتوجه به فرارسیدن لیالی قدر و ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، از مسافران تقاضا می شود ضمن حفظ احترام به سنت ها و آداب جوامع محلی نسبت به تکریم رسوم اسلامی و دینی در برگزاری مراسم شب های قدر همکاری لازم را لحاظ کرده تا از فضیلت این شب ها بهترین بهره را نصیب خود کنند.