سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی اصفهان: بناهای تاریخی اصفهان ۱۳ فروردین تعطیلست

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی اصفهان: بناهای تاریخی اصفهان ۱۳ فروردین تعطیلست

تور مسافرتی: سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از تعطیلی بناهای تاریخی استان در روز سیزدهم فروردین آگاهی داد.

به گزارش تور مسافرتی به نقل از مهر، حمیدرضا محققیان اظهار داشت: خوشبختانه در نوروز امسال شاهد استقبال گردشگران از بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری استان اصفهان بودیم.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان افزود: باتوجه به قرار گرفتن در شب های قدر و انجام امور معنوی مربوط به این شب های عزیز در بعضی جاذبه های فرهنگی و مذهبی در روزهای شب های قدر برنامه های مختلف فرهنگی توسط ستاد هماهنگی خدمات سفر استان درحال برگزاری است.
وی اضافه کرد: باتوجه به دستورالعمل های اتخاذشده در روز سیزدهم فروردین و هم زمان با ایام شهادت امیر مؤمنان (ع) بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری استان اصفهان تعطیل می باشد. بااین حال توریستهایی که در اصفهان حضور دارند می توانند از محور گردشگری زاینده رود و پل های تاریخی و همین طور مجموعه جهانی میدان امام (ره) بازدید به عمل آوردند.
محققیان اشاره کرد: در روز سیزدهم فروردین و هم زمان با سالروز شهادت حضرت علی (ع) در بعضی بناهای مذهبی و تاریخی اصفهان همچون مسجد جامع عتیق آئین های سوگواری و مذهبی سنتی انجام می شود.

منبع: