سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد؛ فراخوان دریافت یادداشت های سیاستی در عرصه توسعه گردشگری داخلی

مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد؛ فراخوان دریافت یادداشت های سیاستی در عرصه توسعه گردشگری داخلی

تور مسافرتی: مرکز پژوهشهای مجلس از اساتید دانشگاه، صاحبنظران و علاقه مندان خواست تا یادداشتی های سیاستی خودرا با موضوع گردشگری داخلی به دبیرخانه این فراخوان ارسال نمایند.

به گزارش تور مسافرتی به نقل از مهر، اساتید دانشگاهی، دانشجویان، صاحب نظران، پژوهشگران و علاقه مندان به حوزه گردشگری تا دهم شهریورماه ۱۴۰۳ فرصت دارند، یادداشت های سیاستی خودرا با موضوع توسعه گردشگری داخلی و باتوجه به محورهای فراخوان به دبیرخانه این فراخوان ارسال نمایند.
مطابق این فراخوان دفتر مطالعات فرهنگ و آموزش مرکز پژوهش های مجلس در امتداد «توسعه و اعتلای جایگاه گردشگری داخلی» و همین طور تدقیق چارچوب مفهومی، نظری و سیاستی موضوع مورد اشاره در نظر دارد تا بعد از دریافت و داوری ایده ها و یادداشت های سیاستی از برگزیدگان تقدیر به عمل آورد.
محورهای این فراخوان به شرح زیر است: دسترس پذیر کردن گردشگری داخلی برای تمامی اقشار و گروههای اجتماعی الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت و توسعه گردشگری داخلی دسترس پذیر پیش نیازهای تقویت گردشگری داخلی خانواده محور الزامات سیاستگذاری توسعه گردشگری داخلی لطمه شناسی سیاست های جاری در توسعه گردشگری داخلی جایگاه کارآفرینی و نوآوری در توسعه گردشگری داخلی توانمندسازی سازمان ها و نهادهای ذی نفع برای توسعه گردشگری داخلی نقش آموزش و پژوهش در گردشگری داخلی جایگاه انجمن ها و نهادهای مردم نهاد در توسعه گردشگری داخلی ارزیابی عملکرد دستگاه های در رابطه با حوزه گردشگری داخلی مطالعات تطبیقی سیاست های توسعه گردشگری داخلی سایر کشورها
علاقه مندان می توانند گزارش های سیاستی خود در محورهای ذکر شده را حداکثر تا ۱۵۰۰ کلمه، به همراه مشخصات کامل تا ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۳ به رایانامه intourism@mrc.ir و یا نام کاربری intourism@ در پیامرسان ایتا ارسال نمایند.
پس از اعلام نتایج ایده ها و یادداشت های سیاستی برتر، با همکاری طراحان ایده پردازی تقویت شده و به عنوان گزارش سیاستی در سایت مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.
برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال گروه ورزش، میراث فرهنگی و گردشگری مرکز پژوهش های مجلس با شناسه کاربری intourism@ در پیامرسان بله مراجعه شود.