سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
هند به لیست قرمز مسافرتی بریتانیا افزوده شد

هند به لیست قرمز مسافرتی بریتانیا افزوده شد

به گزارش تور مسافرتی هند به لیست قرمز مسافرتی بریتانیا افزوده شد تا از این پس ورود اغلب مسافران این کشور به بریتانیا ممنوع شود.
به گزارش تور مسافرتی به نقل از ایسنا و به نقل از گاردین، ساعاتی بعد از لغو سفر «بوریس جانسون»، نخست وزیر بریتانیا به هند، وزارت بهداشت بریتانیا اعلام نمود به دنبال نگرانی ها از شیوع نوع جدیدی از ویروس کرونا، هند هم به لیست قرمز مسافرتی این کشور اضافه شده است. ورود اغلب مسافران از کشورهای این لیست به بریتانیا ممنوع می باشد.
مقرر است از صبح ۲۳ آوریل این ممنوعیت به اجرا گذاشته شود.
مسافران دارای گذرنامه بریتانیایی یا ایرلندی و یا مسافران دارای حقوق شهروندی بریتانیا می توانند وارد شوند اما باید ۱۰ روز در یک هتل مورد تایید دولت در قرنطینه بمانند.
تابحال حدود ۱۰۳ مورد از مبتلا شدن به شکلی از کرونا که اولین بار در هند مشاهده شده در سرتاسر بریتانیا به ثبت رسیده است و «مت هنکاک» وزیر بهداشت بریتانیا اعتقاد دارد بخش زیادی از موارد گزارش شده به سفرهای بین المللی مرتبط هستند.
«هنکاک» همینطور اعلام نمود با عنایت به این که هند با روند افزایشی شیوع کرونا مواجه می باشد، دانشمندان بریتانیایی درحال بررسی میزان سرعت انتقال نوع جدید ویروس کرونا و یا مقاومت آن نسبت به واکسن کرونا هستند.

منبع: