سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
با سفر به هند جذابیت های جدید را لمس کنید

با سفر به هند جذابیت های جدید را لمس کنید

تور مسافرتی: کشور پهناور هند با داشتن شهرهای مختلف و تاریخ پر قدمتش، در جای جای خود زیبایی و اسرارهایی نهفته دارد که برای هر توریستی جذاب و متفاوت می باشد.

به گزارش تور مسافرتی به نقل از مهر، طبیعت شگفت انگیز هند، آشنایی با فرهنگ جالب و خاص مردم این کشورو یا تماشای بناهای کهن با معماری های خارق العاده، انگیز سفر به این کشور را لحظه به لحظه بیشتر می کند. همراه با آژانس مسافرتی آسمان آبی کمی بیشتر با جاهای دیدنی هند آشنا شوید.
جشن های عجیب و متفاوت هند در فصل پاییز
جشن پوشکار یکی از کهن ترین جشن های هند است که ریشه آن به اعتقاد مردم این کشور یعنی مقدس بودن حیواناتی مانند شتر و فیل باز می گردد. این جشن به مدت ۵ روز و در فصل پائیز برگزار می گردد که در آنها بیش از ۵۰ هزار شتر را آراسته می کنند و در خیابان های شهر پوشکار به معرض نمایش می گذارند که در تور هند پائیز ۹۷ می توانید آنها را تماشا کنید.
یکی دیگر از جشن های زیبا و سنتی کشور هند که در فصل پاییز برگزار می شود، جشن اونام Onam است. این جشن به مدت ۱۰ روز در ماه مهر برگزار می گردد که نشان از شکر گذاری کشاورزان از برداشت محصول است. در این جشن پر هیجان، مسابقه قایق های ماری شکل، رقص دست ها و رقص کاتاکالی و همینطور نقاشی شکل ببر و شکارچی روی صورت هم برگزار می گردد. شما هم برای تماشای این جشن و اطلاع از قیمت تور هند می توانید با آژانس مسافرتی آسمان آبی تماس بگیرید.

به معماری بناهای قدیمی هند خیره شوید
قطب منار واقع در دهلی، یکی از مکان های دیدنی هند است. بنای بزرگی که با ۷۲ متر ارتفاع و ۳۹۹ پله، نماد معماری اسلامی محسوب شده و جز میراث جهانی یونسکو هم به حساب می آید.
منار قطب از سنگ تولید شده و دارای مسجد قوه الاسلام و موَذن خانه است که اولین عبادتگاه مسلمانان در هند به حساب می آید که فردی به نام قطب الدین ایبک در جنوب شهر دهلی روی ویرانه های معبدهای آئین جینسیم آن را بنا کرد. داخل بخش های از مسجد، نقاشی های برجسته هم قابل مشاهده بوده که برای همه گردشگر های تور ارزان هند بسیار جذاب است.
آرامگاه همایون دهلی یکی دیگر از جاذبه های توریستی هند است که آرامگاه نصیر الدین دومین پادشاه گورکانیان هند است که در قرن ۱۶ ساخته شد که در مرکز شهر دهلی منطقه نظام الدین قرار دارد و اولین باغ ایرانی در شبه قاره هند به حساب می آید. همایون بسیار به هنر و علم علاقه مند بود و در کتابخانه اش آثار هنری زیادی از نقاشان، خوشنویسان و صحافان و… ایرانی و هندی به چشم می خورد. این بنا از ماسه های قرمز تولید شده و محوطه آن از باغ های ایرانی به خصوص چهار باغ الهام گرفته شده که ۴ خیابان اصلی و دو نهر آب اصلی دارد و یکی از جاهای دیدنی در تور لحظه آخری هند به حساب می آید.

در مراکز خرید هند گشتی بزنید
مرکز خرید گانپاتی پلازا یک مجتمع تجاری بزرگ و قدیمی است که دارای مغازهای گوناگون و امکانات تفریحی مختلف هست. این مرکز خرید در جیپور واقع شده و مغازه برندهای مشهور داخلی و بین المللی در آن قرار دارد. مرکز خرید گانپاتی پلازا در خیابان MI Road قرار دارد که با وجود ۲۰۰ مغازه، جایی عالی برای خرید سوغات در تور هند است.
یکی دیگر از مراکز تجاری جیپور، مرکز خرید کریستال پالم است که در ۴۷ طبقه و تعداد بسیاری فروشگاه است. از امکانات تفریحی این پاساژ می توان سینمای سه پرده ای، فودکورت و سه سالن سینما را نام برد. انواع پوشاک و لوازم آریشی و سوغات را در این می توانید در این مرکز تجاری تهیه کنید.
برای لذت بردن از سفر تور هند با امکانات عالی و خدمات درجه یک با کارشناسان آژانس مسافرتی آسمان هندی تماس حاصل فرماید و سفری بی دغدغه را تجربه کنید.