سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
مدیر کل میراث و گردشگری خوزستان حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت

مدیر کل میراث و گردشگری خوزستان حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت

تور مسافرتی: به دنبال رخداد حادثه تروریستی روز گذشته اهواز، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان در پیامی حادثه ناگوار تروریستی در شهر اهواز را تسلیت گفت.
به گزارش تور مسافرتی به نقل از ایسنا، علی رضا ایزدی حادثه تروریستی روز گذشته شنبه ۳۱ شهریور در اهواز که در زمان برگزاری رژه نیروهای مسلح در اهواز در پوشش مردمی خویش را نزدیک به محل برگزاری رژه (پارکی در نزدیکی جایگاه رژه) نزدیک کرده و به مردم تیراندازی کرده بودند را تسلیت گفت.
«بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب با حرکتی ناجوانمردانه تلاش در تولید اغتشاش و تولید چهره ای نامناسب از میهن عزیز اسلامی مان نمودند. حادثه دلخراش روز گذشته در رژه ی نیروهای مسلح در اهواز که منجر به شهادت تعدادی از هم میهنان عزیز شد، غم و اندوه فراوان را برای هر انسانی به همراه داشته و قلب ها را سخت جریحه دار کرد.
شهادت جانسوز عزیزان مان در این حادثه را به همه ملت ایران و خانواده های داغدار شهدا تسلیت عرض می نمایم و از خداوند منان برای مجروحین این حمله ترورستی، شفای عاجل خواستارم.
تاریخ ثابت کرده که ملت ایران همواره حرف اول را در اتحاد و همبستگی زده و هیچگاه نخواهند گذاشت دشمنان ایران و اسلام به نیات پلید خود دست یابند.»