سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
پورابراهیمی خواهان پاسخگویی شرکت شمسا شد

پورابراهیمی خواهان پاسخگویی شرکت شمسا شد

تور مسافرتی: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عملکرد شرکت شمسا در مورد عدم پاسخگو بودن به مطالبات مردمی و آنچه تولید انحصار در فعالیت های حج و زیارت خواند اعلام نمود: در صورتیکه شرکت شمسا پاسخگوی موارد مربوط به سوالات مطرح شده در کمیسیون فرهنگی مجلس نباشد، تحقیق و تفحص از شرکت شمسا بزودی در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.
به گزارش تور مسافرتی به نقل از ایسنا، نشست مشترک رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور طرح و بررسی مسائل و مشکلات حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان های کرمان و راور برگزار گردید.
محمدرضا پورابراهیمی در این جلسه خواهان اعتبارات خاص برای شهرستان راور به منظور کمک به هنرمندان این شهرستان انجام شد که با دستور مستقیم وزیر مقرر شد تا اعتبارات ویژه ای در نیمه دوم امسال به شهرستان راور اختصاص پیدا کند.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی همینطور در نشست با وزیر ارشاد، مشکلات و مسائل کاروان های عتبات عالیات را بیان کرد و اظهار داشت: متاسفانه بخشی از کاروان ها به صورت آزادبر و فاقد هرگونه ضمانت و استاندارد هستند و بخش دیگری هم که زیر نظر شرکت شمسا قرار دارند، هیچ پاسخگویی به مردم ندارند.
پورابراهیمی ضمن انتقاد از عملکرد شرکت شمسا در مورد عدم پاسخگو بودن به مطالبات مردمی و تولید انحصار در فعالیت های حج و زیارت اعلام نمود: در صورتیکه شرکت شمسا پاسخگوی موارد مربوط به سوالات مطرح شده در کمیسیون فرهنگی مجلس نباشد، تحقیق و تفحص از شرکت شمسا بزودی در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در انتها این نشست عنوان نمود که حتما این مورد طی جلسه ای با رئیس سازمان حج و زیارت مطرح می گردد تا در مورد عملکرد شرکت شمسا در کمیسیون فرهنگی پاسخ دهند.
در این نشست مشکلات و مسائل حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان های کرمان و راور تشریح شد و وزیر ارشاد ضمن تایید مشکلات و مسائل، برای هرگونه کمک در جهت ماموریت های وزارتخانه در کرمان و راور اعلام آمادگی کرد.