سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
مونسان در حاشیه جلسه دولت آمارهای گردشگری رشد بسیار خوبی داشته است

مونسان در حاشیه جلسه دولت آمارهای گردشگری رشد بسیار خوبی داشته است

تور مسافرتی: رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه تلاش های ما برای مقابله با ایران هراسی در حال نتیجه دادن است و خبرهای خوبی درباره گردشگری وجود دارد، اظهار داشت: برای افزایش اشتغال کشور از راه حوزه گردشگری تلاش می نماییم.

به گزارش تور مسافرتی به نقل از ایسنا، علی اصغر مونسان در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه)هیات دولت درباره نقش گردشگری در توسعه اشتغال و مقابله با تحریم ها اظهار نمود: خوشبختانه اخبار خوبی درباره گردشگری مطرح میگردد. ایران جزو امن ترین کشورهای توریست پذیر و در کنار کشورهایی مثل انگلیس و دانمارک معرفی شده است که این حاصل همایشی بود که در سطح بین المللی در تهران و همدان برگزار کردیم و دبیرکل سازمان جهانی گردشگری باز در ایران حضور یافت.

وی افزود: ما تلاش زیادی برای مقابله با ایران هراسی انجام داده ایم و این تلاش ها در حال نتیجه دادن است. من در توئیتی از همه مردم جهان درخواست کرده ام که از ایران این کشور امن و زیبا دیدن کنند. آمار گردشگری هم خصوصاً در گردشگری سلامت رشد بسیار خوبی داشته است. در حوزه صنایع دستی باز اتفاقات خوبی افتاده است. ما دو شهر و یک روستا را در حوزه صنایع دستی ثبت جهانی کرده ایم و الان در رتبه اول در این زمینه در جهان هستیم.

مونسان درانتها با اشاره به اینکه گردشگری یکی از مسائل مهم در بودجه ۹۸ است اشاره کرد: امیدواریم بتوانیم نقش خودرا در افزایش اشتغال در سال ۹۸ ادامه بدهیم. البته مشکلاتی از قبیل کاهش پروازهای بین المللی داریم، اما با این وجود برای افزایش اشتغال کشور از راه حوزه گردشگری تلاش می نماییم.