سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
کرونا لوور را هم به تعطیلی کشاند

کرونا لوور را هم به تعطیلی کشاند

تور مسافرتی: همزمان با شیوع کروناویروس در بیشتر از ۵۰ کشور جهان، موزه «لوور» پاریس نیز به تعطیلی کشیده شد.

به گزارش تور مسافرتی به نقل از آسوشیتدپرس، اپیدمی ویرووس کرونا موزه «لوور» پاریس را هم تعطیل کرد و کارکنان و مسئولان این موزه که از آثار هنری محافظت می کردند، از ترس آلوده شدن به این ویروس، موزه را تعطیل کردند و از پذیرش بازدیدکنندگان سر باز زدند.

یکی از کارمندان موزه لوور می گوید: «ما بسیار نگران هستیم؛ چونکه از همه جای دنیا بازدیدکننده داریم. خطر بسیار بسیار زیاد است. بااینکه هنوز هیچ گونه علائمی از این ویروس در بین ۲۳۰۰ کارمند در این موزه وجود نداشته است. این مسئله را فقط زمان مشخص خواهدنمود.»
درهای این موزه مشهور به روی تمامی بازدیدکنندگان درحالی بسته شد که کارکنان «لوور» برای برگزاری جلسه ای درباره ویروس کرونا در این موزه حاضر شدند.
برخی از بازدیدکنندگان ساعاتی پس بسته شدن درها همچنان در صف ها به انتظار ایستادند، اما مقامات موزه لورر اعلام نمودند درهای این موزه تا اختتام روز بسته خواهد ماند.
در سال ۲۰۱۹ در مجموع ۹.۶ میلیون نفر از موزه «لوور» بازدید کردند که سه چهارم آنها از خارج از فرانسه برای بازدید از «لوور» آمده بودند. درحالت عادی، محبوب ترین موزه جهان روزانه میزبان ده ها هزار نفر از علاقه مندان است.
فرانسه تابحال ۱۳۰ مورد مبتلاشدن به ویروس کرونا و دو مورد مرگ در اثر مبتلاشدن به آنرا گزارش کرده است.
روز یکشنبه دولت فرانسه از اقدامات مختلفی برای جلوگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا همچون ممنوعیت تمامی اجتماعات بالای پنج هزار نفر در محیط های سربسته آگاهی داد.

منبع: