سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
در گفت وگو با تور مسافرتی اعلام شد جزئیات بازگشت ۱۵۰۰ مسافر ایرانی از شارجه

در گفت وگو با تور مسافرتی اعلام شد جزئیات بازگشت ۱۵۰۰ مسافر ایرانی از شارجه

به گزارش تور مسافرتی معاون مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام نمود که طی هفته گذشته با انجام چهار سفر دریایی حدود ۱۵۰۰ مسافر ایرانی را از بندر شارجه به بندرعباس جابجا کردیم و تا زمانی که مسافران ایرانی در امارات باشند این سفرها ادامه دارد.
به گزارش تور مسافرتی به نقل از ایسنا، به دنبال انتشار ویروس کرونا در ایران، خیلی از کشورها مرز خویش را تا اطلاع ثانوی و زمانی که این ویروس کنترل شود، بستند. اما رایزنی ها برای بازگرداندن مسافران ایرانی در کشورهای مختلف ادامه دارد که یکی از این کشورها امارات است.
حسین عباس نژاد – معاون مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی – در گفتگو با ایسنا، درباره جزئیات بازگرداندن ایرانیان از بندر شارجه اظهار داشت: طی هفته گذشته دو کشتی ثانی و والفجر چهار سفر دریایی به مقصد بندر شارجه امارات انجام دادند و مجموعا حدود ۱۵۰۰ مسافر ایرانی را به کشور بازگرداندند.
وی ادامه داد: کشتی ثانی در دو سفر خود حدود ۹۰۰ مسافر ایرانی و کشتی والفجر در دو سفر دیگر حدود ۶۰۰ نفر مسافر ایرانی را به کشور بازگرداند و تمام تمهیدات لازم برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در این راستا انجام شده است.
عباس نژاد تصریح کرد: تا زمانی که مسافران ایرانی در امارات حضور داشته باشند می توانند از این طریق به کشور بازگردند و این سفرهای دریایی تا آن موقع ادامه خواهد داشت و در این راستا سه شنبه هفته جاری اگر مسافران ایرانی در امارات حضور داشته باشند، سفر کشتی های مذکور ادامه خواهد داشت که البته به صورت مجزا و جداگانه این سفرها انجام می شود و برنامه ریزی این سفرها بگونه ای خواهد بود که هر دو کشتی به صورت همزمان در بندر شارجه مسافر سوار نکنند.