سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
به مناسبت روز جهانی گردشگری؛ خودرو های مسافرتی گردهم می آیند

به مناسبت روز جهانی گردشگری؛ خودرو های مسافرتی گردهم می آیند

رالی تور خودرو های مسافرتی با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، از طرف کانون جهان گردی و اتومبیل رانی، انجام می شود.

به گزارش تور مسافرتی به نقل از مهر، رالی خودرو های تاریخی با حمایت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جمعه چهارم مهر از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به مقصد سمنان انجام خواهد شد.
در رالی مورد اشاره شرکت کنندگان مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران را ترک کرده و بعد از عبور از شریف آباد، پاکدشت، ایوانکی، سرخه و گرمسار به شهرستان سمنان می رسند.
در این مسیر از جاذبه هایی همچون کاروانسرای تاریخی لاسجرد سرخه، کاروانسرای ده نمک و کاروانسرای شاه عباسی سمنان بازدید خواهند کرد.
گرامیداشت روز و هفته گردشگری، اعلام همگانی آغاز فعالیت رسمی کلوپ کمپینگ و کاروانینگ کانون جهان گردی و اتومبیل رانی، نمایش این وسیله های نقلیه مسافرتی بعنوان عنصری مؤثر در رونق گردشگری خصوصاً گردشگری روستایی، بوم گردی و طبیعت گردی در دوران کرونا و تشویق گردشگران و مردم به آغاز سفرهای مسئولانه و محدود، از مهمترین اهداف برگزاری این رالی تور است.
در برگزاری رالی یاد شده، تمام پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در امتداد کمک به جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، رعایت خواهد شد.