سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
اخطار اداره میراث فرهنگی تهران به فروشندگان مجوز سفر

اخطار اداره میراث فرهنگی تهران به فروشندگان مجوز سفر

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران در نامه ای به انجمن های دفاتر مسافرتی درباره صدور مجوز سفر برای برگزاری تورهای گردشگری اخطار و اخطار داد.

به گزارش تور مسافرتی به نقل از مهر، پرهام جانفشان مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران در نامه ای به انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران و تهران نوشت: طبق گزارش های به دست آمده، بررسی و نظارت های به عمل آمده از مبادی برگزاری تورهای داخلی مشخص شده که بعضی از دفاتر و شرکتهای خدمات مسافرتی به نحوی از انحاء مبادرت به واگذاری یا صدور مجوز سفر برای افراد، سایت ها و صفحات مجازی برگزارکننده تورهای گردشگری غیرمجاز می کنند.
بنابراین خواهشمند است ضمن یادآوری بند «الف» از ماده ۱ فصل اول آیین نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی، سیاحتی، جهانگردی و زیارتی (صرفاً دفاتر و شرکتهای خدمات مسافرتی دارای پروانه بهره برداری بند «ب» مجاز به عرضه خدمات گردشگری همچون برگزاری تورهای گردشگری هستند).
به دفاتر و شرکتهای خدمات مسافرتی اعلام کنید که در صورت مشاهده هر گونه واگذاری یا صدور مجوز، صدور فهرست بیمه و عرضه مدارک تور برای افراد و سایت ها و صفحات مجازی صدرالاشاره، پرونده شرکت جهت تصمیم گیری های بعدی به کمیسیون فنی نظارت بر عملکرد دفاتر احاله خواهد شد.

منبع: