سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
معاون عمرانی استاندار خوزستان: اقداماتی برای حل مشکل نشت آب در سازه های آبی شوشتر انجام می شود

معاون عمرانی استاندار خوزستان: اقداماتی برای حل مشکل نشت آب در سازه های آبی شوشتر انجام می شود

به گزارش تور مسافرتی معاون عمرانی استاندار خوزستان اظهار داشت: اقدامات کوتاه مدت برای پیشگیری از نشت آب در سازه های آبی شوشتر انجام می شود.

به گزارش تور مسافرتی به نقل از مهر، فاضل عبیات عصر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار نمود: مشکلات نشت آب سازه های آبی شوشتر در این جلسه توسط مهندسان مشاور و کارفرمای سازمان آب و برق خوزستان بررسی گردید.
وی ضمن اشاره به این که مطالعات برای حل مشکلات سازه های آبی شوشتر تا آخر آبان ماه سالجاری به اتمام می رسد، اضافه کرد: مقرر شده که در سطح ملی و با برگزاری جلسه ای با وزارت نیرو، وزارت کشور و وزارت میراث فرهنگی تکلیف مسئولیت ها و توضیح وظایف در برابر سازه های آبی شوشتر به صورت کامل مشخص شود.
معاون عمرانی استاندار خوزستان، زمان برگزاری این جلسه را دو هفته آینده اعلام نمود و اظهار داشت: برای مشکلات سازه های آبی شوشتر اقدامات کوتاه مدتی برای جلوگیری از هرگونه حادثه ای انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه اقدامات کوتاه مدت و اضطراری توسط مهندسان مشاور مشخص و به صورت فوری انجام می شوند، اضافه کرد: تا آخر مهرماه سالجاری همه شبکه های آب موجود در منطقه به وسعت حدود ۹۰ کیلومترمربع نشت یابی می شود تا اگر نقاط نشتی در این منطقه وجود دارد، رفع خواهد شد.
معاون عمرانی استاندار خوزستان اظهار داشت: بخشی از خانه هایی که در منطقه وجود دارند، ناپایدار هستند که با دستورات لازم جابه جایی آنها صورت می گیرد چون سبب تثبیت دیواره غربی این سازه و محافظت از سازه های آبی خواهد شد.

منبع: