سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
فاز اول پارک گردشگری فهرج به زودی به بهره برداری می رسد

فاز اول پارک گردشگری فهرج به زودی به بهره برداری می رسد

کرمان مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فهرج اظهار داشت: فاز اول پارک گردشگری شهرستان فهرج با مساحت ۴ هکتار به زودی به بهره برداری می رسد.
حمید وحیدزاده اظهار نمود: این پارک گردشگری با اعتباری بیش از ۱۰میلیارد ریال توسط شهرداری فهرج و همکاری اداره کل میراث فرهنگی در نزدیکی ساختمان پایگاه جهانی لوت به راه افتاده است.
مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فهرج با اشاره به این که ساخت فازهای بعدی این پارک در دست اقدام است اضافه کرد: به زودی بازارچه صنایع دستی و موزه بومی محلی این منطقه درحاشیه این پارک راه اندازی می شود که گردشگران و مردم این منطقه علاوه بر استفاده از فضای این پارک از بازارچه و موزه مذکور نیز دیدن کنند.
وحیدزاده بیان کرد: خوشبختانه مسئولان این شهرستان در زمینه صنعت گردشگری این شهرستان همکاریهای خوبی با اداره کل میراث فرهنگی دارند و امیدواریم با تخصیص اعتبار از طرف فرمانداری این شهرستان بیش از گذشته بتوانیم در ایجاد زیرساخت های گردشگری این شهرستان موفق عمل نماییم.
وی اشاره کرد: اغلب شهرهای مدرن و مشهور دنیا اهتمام کرده اند با تاسیس پارک های این چنینی بر جذابیت های توریستی شهر خود بیفزایند تا جایی که گاهی اوقات دیدار از یک پارک، موزه و یا اثری هنری در آن به سبب اصلی سفر به یک شهر تبدیل می شود.