سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
رویداد شتاب گردشگری و هتلداری در کرمان

رویداد شتاب گردشگری و هتلداری در کرمان

به گزارش تور مسافرتی کرمان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از برگزاری رویداد شتاب گردشگری و هتلداری با همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی هواپیمایی ماهان در این استان اطلاع داد.
رضا بردبار در گفت وگویی در ارتباط با این رویداد بیان نمود: این استارت آپ به صورت مجازی و در محورهایی همچون گردشگری معنوی، گردشگری علمی، گردشگری فرهنگی، گردشگری سلامت، گردشگری ورزشی، گردشگری الکترونیک، اکوتوریسم و هتلداری برگزار می گردد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان اضافه کرد: مهلت ارسال ایده تا ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۰ است و زمان برگزاری این رویداد گردشگری ۴ اسفندماه سالجاری خواهد بود.
وی ضمن اشاره به این که لینک برگزاری این رویداد hhtp: //vc1.uast.ac.ir/ke است بیان نمود: علاقه مندان برای ثبت ایده خود می توانند به لینک http: //uastartup.uast.ac.ir/fa/form/560/mahan رجوع کنند.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان تصریح کرد: همینطور علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۳۲۶۱۱۰۴۹-۰۳۴ و ۰۹۳۶۹۱۴۵۷۹۶ تماس حاصل کنند.