سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
گلیم صوفی فهرج بعد از ۵۰ سال احیا شد

گلیم صوفی فهرج بعد از ۵۰ سال احیا شد

تور مسافرتی: کرمان مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فهرج از احیای گلیم صوفی این شهرستان با حمایت مالی خانه صنایع دستی غزاله آگاهی داد.
حمید وحیدزاده با اشاره به حمایت مالی ۵ میلیاردریالی بخش خصوصی از صنایع دستی شهرستان فهرج اظهار نمود: خانه صنایع دستی غزاله با مدیریت و حمایت معصومه گیتی طی چهار سال قبل در حوزه تولید، آموزش و توسعه و ترویج صنایع دستی این شهرستان کارهای موثری انجام داده است.
مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فهرج با اشاره به راه اندازی خانه صنایع دستی توسط این حامی مالی اضافه کرد: در این خانه که با تعامل و همکاری آموزش و پرورش به وجود آمده کارهای در رابطه با صنایع دستی همچون آموزش، تولید، بسته بندی، برگزاری نمایشگاه دائمی، بازاریابی برای حضور در نمایشگاههای ایرانی و خارجی، ارائه تسهیلات مالی و کمک به احیای رشته های منسوخ شده صنایع دستی انجام می شود.
وی بیان کرد: پشتیبانی از واحدهای گردشگری، ایجاد موزه صنایع دستی و… از دیگر برنامه های مد نظر خانه صنایع دستی غزاله در فهرج خواهد بود.
وحیدزاده اشاره کرد: خوشبختانه همه دستگاه های دولتی شامل فرمانداری، آموزش و پرورش و همین طور شهرداری این منطقه حمایت خوبی از صنعت گردشگری و همین طور بخش خصوصی این شهرستان دارند که جای تقدیر دارد.

منبع: