سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
تخفیف بلیت قطار به متولدان دهه فجر

تخفیف بلیت قطار به متولدان دهه فجر

تور مسافرتی: شرکت حمل و نقل ریلی رجا در آستانه شروع چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طرح تسهیلات ویژه سفر خودرا برای متولدان این ایام با عنوان رهپویان فجر ۱۴۰۰ اجرا می کند.

به گزارش تور مسافرتی به نقل از شرکت رجا، معاون اجرایی این شرکت با بیان این خبر اظهار داشت: رجا بعنوان بزرگ ترین شرکت حمل و نقل مسافری ریلی کشور و پیشرو در عرضه خدمات نوین، در جهت بزرگداشت ایام مبارک دهه فجر، در بازه زمانی ۱۲ الی ۲۲ بهمن ماه سالجاری، تسهیلات سفر را برای متولدان این دهه در نظر گرفته است.
رضا عصاری اضافه کرد: در چارچوب این طرح، ۲۵ درصد تخفیف برای متولدان ۱۲ الی ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ و ۲۰ درصد تخفیف برای متولدان ۱۲ الی ۲۲ بهمن ماه سالهای بعد از ۱۳۵۷ که قصد سفر در بازه حرکتی ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه سالجاری مصادف با ایام پیروزی انقلاب اسلامی را دارند، عرضه می شود.
رضا عصاری تاکید کرد: اعمال این تخفیفات در صورتیکه متقاضیان از راه وبسایت رجا مبادرت به تهیه بلیت کنند (به شرط وجود ظرفیت فروش در سامانه آنلاین)، بدون احتیاج به هیچ گونه مراحل اداری در فرایند خرید بلیت، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می شود.
معاون اجرایی شرکت رجا در مورد اجرای پروتکلهای بهداشتی در قطارهای رجا خاطرنشان کرد: با شیوع کرونا در کشور، این شرکت اقدامات گوناگونی را با شعار “سفر هوشمند (سفر+سلامت) ” اعم از: کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت مأموران پیش از اعزام، ضدعفونی قطارها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف یکبار مصرف پذیرایی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی در قطارها، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی کننده در قطارها، عدم فروش بلیت به بیماران کرونایی و … اجرا می کند.

منبع: