سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران: نیازی به ثبت اطلاعات خودرو در سامانه ایران من نیست

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران: نیازی به ثبت اطلاعات خودرو در سامانه ایران من نیست

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در آستانه شروع سفرهای نوروزی اظهار داشت: افرادی که با خودروی شخصی قصد سفر دارند، ضرورتی ندارد اطلاعات خودرو را در سامانه ایران من ثبت کنند.

به گزارش تور مسافرتی به نقل از مهر، علیرضا زالی اظهار نمود: امیدواریم تا شروع سفرهای نوروزی بخش زیادی از مردم واکسن دوز سوم را بزنند و به عبارتی این روند هم سرعت بیشتری بگیرد.
وی اضافه کرد: این آمادگی وجود دارد که دوز سوم واکسن کرونا با سایر شهروندان تهرانی در اسرع وقت صورت گیرد.
زالی افزود: افرادی که با خودروی شخصی قصد مسافرت نوروزی را دارند ضرورتی ندارد اطلاعات خودرو را در سامانه ایران من ثبت کنند.
وی اظهار داشت: این سامانه یک سایت استعلامی است و بنا بر این نیازی به مراجعه افراد برای ثبت شماره خودرو در این سامانه نیست.
زالی اشاره کرد: سامانه ایران من به بخش های مختلف همچون نیروی انتظامی متصل است و این مجموعه ها استعلام های مورد نیاز را انجام می دهند.
وی به مصوبات سفرهای نوروزی اشاره نمود و اظهار داشت: همانطور که سخنگوی ستاد ملی کرونا اعلام نمود و در صحبت های رییس جمهور هم عنوان شده، شرایط جدیدی برای سفرهای نوروزی مصوب شده است.
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران افزود: باتوجه به پوشش مناسب واکسیناسیون و کاهش روند بیماری این تصمیم جدید اتخاذ شده است.
وی اشاره کرد: شرایط انجام سفرهای نورزی مواردی است که در متن مصاحبه سخنگوی محترم ستاد ملی با رسانه ها در روز گذشته منعکس شده است.