سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
پرشین هتل اولین ارائه دهنده خدمات آنلاین رزرو هتل

پرشین هتل اولین ارائه دهنده خدمات آنلاین رزرو هتل

مشهد ـ رییس هیئت مدیره مجموعه پرشین هتل اظهار داشت: مجموعه پرشین هتل، اولین ارائه دهنده خدمات آنلاین رزرو هتل و تور داخلی و خارجی است.

به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، احسان افضل زاده نایینی در نشست خبری که به همت «مجموعه نیک رسانه» در سالن جلسات پرشین هتل برگزار شد، به تشریح کارهای مجموعه خود پرداخت و اظهار نمود: آژانس سریع سیر خراسان از سال ۱۳۸۰ فعالیت خودرا متناسب با شرایط آن زمان که خدمات آفلاین و صدور بلیت کاغذی بود، شروع کرد.
رئیس هیئت مدیره مجموعه پرشین هتل به پیشرفت تکنولوژی و ورود فناوری های دیجیتال به صنعت گردشگری اشاره نمود و اظهار داشت: پس از چند سال و ورود به دنیای دیجیتال، مجموعه ما نیز به این سمت رفت و با ارائه خدمات آنلاین، اهتمام کرد مشکلات سفر را برای مسافران هموار کند.
وی با اشاره به استفاده از نیروی جوان و متخصص در مجموعه پرشین هتل برای تسهیل پروسه سفر برای مسافران، اشاره کرد: این مجموعه برای نخستین بار در کشور وب سایتی طراحی کرد که در آن محتوای تصویری، ویدئویی و متنی از تمام هتل های مشهد بارگذاری کرد.
این مجموعه تلاش نموده با ارائه پیشنهادهای اقتصادی، برای مسافران و توریستهایی که به دنبال سفر با قیمت مناسب و اقتصادی هستند، امکان انتخاب بهترین مقصد را فراهم آورد.
رئیس هیئت مدیره مجموعه پرشین هتل، عقد قرارداد با هتل های بیشتر، ایجاد تنوع در انتخاب هتل و ارائه تخفیف به مسافران و زوار را از دیگر اقدامات این مجموعه گردشگری برشمرد و اشاره کرد: مجموعه پرشین هتل بر پایه تولید دانش آغاز به کار کرده است به نحوی که در این وب سایت تلاش شده مقاصد گردشگری که در ایران ناشناخته مانده و کمتر کسی آنها را می شناخته، با تولید محتوا این نقاط را به مردم و گردشگران معرفی نماید.
افضل زاده نایینی، گسترش مقاصد سفر را سبب اشتغال زایی در این بخش دانست و اشاره کرد: رونق گردشگری موجب ایجاد اشتغال بیشتر در کشور می شود و تلاش مجموعه پرشین هتل نیز در این جهت بوده تا با افزایش سفر در داخل کشور، از خروج ارز پیشگیری کند.
وی اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم و مؤثر مجموعه پرشین هتل، جمع آوری اطلاعات شهرهای مختلف کشور و تولید محتوای بصری مناسب با بهره گیری از نیروهای جوان و نخبه برای معرفی مقاصد گردشگری به مردم بوده است.
رئیس هیئت مدیره مجموعه پرشین هتل با اشاره به اینکه در وب سایت مجموعه پرشین هتل، پنلی به وجود آمد که هتل ها بتوانند قیمت ها و ظرفیتشان را بصورت صددرصد آنلاین در اختیار گردشگران قرار بدهند، اضافه کرد: از جانب دیگر، خدمات ما به گردشگران بصورت ۲۴ ساعته انجام می شود به نحوی که کارمندان ما در ساعت غیر اداری نیز پاسخگوی مشتریان هستند.
وی افزود: در کنار خدمات آنلاین، پشتیبان های مجموعه بصورت حضوری به هتل ها سر می زنند و از امکان و خدمات هتل ها بازدید می کنند تا اطلاعات صحیحی را به مشتری منتقل کنند حتی برای لمس درست خدمات هتل ها، اقامت رایگان به پشتیبان داده می شود که بتواند از همه امکانات هتل استفاده کنند تا اطلاعات درست در اختیار گردشگران قرار بدهند.
راه اندازی «کیش لند یار»
فضل زاده نایینی بیان کرد: یکی از شهرهای مقصد گردشگری کیش بود که بیشتر رانندگان تاکسی بودند که به مسافران مناطق گردشگری را معرفی می کردند و مسلمأ مکان هایی را معرفی می کردند که مسافت بیشتری داشته باشد، بدین جهت و برای حل این مشکل، آژانس آسان گشت کیش در این شهر راه اندازی و وب سایت کیش لند یار فعال شد که علاوه بر موضوع رزرو هتل و تور، خدمات تفریحی نیز به مسافران ارائه می داد.
وی افزود: از آنجائیکه تامین کنندگان خدمات تفریحی در کیش بسیار پراکنده بودند، پنلی در وب سایت طراحی شد تا تامین کنندگان خدمات گردشگری بتوانند نرخ و ظرفیتشان را بصورت آنلاین در معرض انتخاب مسافران قرار دهند و آنان نیز به آسانی خدمات مورد نیاز خودرا دریافت نمایند.
رئیس هیئت مدیره مجموعه پرشین هتل با اشاره به اینکه جذب توریست خارجی یکی از اهداف مهم این مجموعه در سالهای اخیر بود، اشاره کرد: مجموعه پرشین هتل با بهره گیری از توان جوانان کوشش کرد با ارائه محتوا و خدمات قابل قبول، مقاصد مختلف گردشگری ایران را به توریستهای خارجی معرفی نماید.
افضل زاده نایینی اظهار نمود: یکی از اهداف این مجموعه، کم کردن دغدغه های گردشگران است تا یک سفر مقرون به صرفه و بسته کامل سفر شامل رزرو تور، هتل و خدمات تفریحی و گردشگری را کامل در اختیار مسافران قرار دهد.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.