سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
مدیرعامل مجموعه: مجموعه گردشگری باغرو با عنوان ایران کوچک در راه گردشگری خلاق حرکت می کند

مدیرعامل مجموعه: مجموعه گردشگری باغرو با عنوان ایران کوچک در راه گردشگری خلاق حرکت می کند

اردبیل مدیرعامل مجموعه گردشگری، تفریحی، ورزشی و کشاورزی باغرو اردبیل اظهار داشت: این مجموعه با عنوان ˮ ایران کوچکˮ در راه گردشگری خلاق قدم های خوبی برداشته است.
اباذر اکبرزاده ۲۱ در نشست با خبرنگاران ضمن اشاره به این که مجموعه گردشگری باغرو و مجموعه گردشگری کشاورزی خاطره در سطح ۲۰ هکتار با طرحی بعنوان ایران کوچک در حوزه گردشگری فعالیت خویش را از سال ۹۸ شروع کرده است، اضافه کرد: بخشی از این مجموعه از اواخر تیر ماه به صورت رسمی افتتاح می شود.
مدیرعامل مجموعه گردشگری، تفریحی، ورزشی و کشاورزی باغرو اردبیل ضمن اشاره به این که با راه اندازی فازهای توسعه ای در این مجموعه، برای ۲۵۰ نفر شغل ایجاد می شود، خاطرنشان کرد: اردبیل با اهداف توسعه ای این مجموعه می تواند بعنوان پایلوت گردشگری خلاق شناخته شود.
وی برگزاری جشنواره ورزشی و خوراک و ۶ کارگاه آموزشی شامل گردشگری خلاق، گردشگری سرمایه گذاری، گردشگری ورزشی، خوراک، سلامت و گردشگری تاریخی از دیگر برنامه های این مجموعه اعلام نمود.
وی افزود: جهت راه اندازی این ۲ مجموعه ۹۰ میلیاردریال اعتبار سرمایه گذاری شده و تکمیل فازهای بعدی آن نیازمند ۱۰۰ میلیاردریال است.
اکبرزاده به اشاره به ساختار این مجموعه افزود: مجموعه گردشگری باغرو متشکل از ۲ سالن پنج منظوره، سالن کنفرانس، سالن کنسرت، همایش و جشنواره، شهربازی، رستوران و غذاخوری است و مجموعه گردشگری کشاوری خاطره هم دارای مزرعه سیب زمینی، حبوبات، مزرعه گل سرخ، مزرعه خورشیدی و مزرعه دام و طیور می باشد.
به گفته وی، در این مجموعه یک هتل کپری مشابه هتل کپری قلعه گنج کرمان به عنوان دومین هتل کپری با هزینه ۵۰ میلیاردریال راه اندازی می شود.
مدیرعامل مجموعه گردشگری، تفریحی و ورزشی باغرو اردبیل افزود: الان در مجموعه گردشگری باغرو ۱۵ نفر و در مجموعه گردشگری کشاورزی خاطره هم ۲۰ نفر اشتغال دارند که با راه اندازی فازهای بعدی میزان اشتغال در این مجموعه به ۲۵۰ نفر افزایش می یابد.
اکبرزاده با اشاره به اینکه در این مجموعه گردشگری و تفریحی سازه هایی از اقوام مختلف ایران راه اندازی می شود، بیان نمود: در مرحله اول سازه کرمان در این مجموعه راه اندازی و در فاز بعدی هم از سازه آذربایجان استفاده خواهد شد.