سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
آیت الله رئیسی: استان همدان در حوزه گردشگری ظرفیت های بالایی دارد

آیت الله رئیسی: استان همدان در حوزه گردشگری ظرفیت های بالایی دارد

همدان رئیس جمهور اظهار داشت: استان همدان با قدمت تاریخی خود ظرفیت های بالایی در حوزه گردگشری دارد که باید به آن توجه کرد.
آیت الله سید ابراهیم رئیسی پنجشنبه ۶ مردادماه در بدو ورود به همدان در فرودگاه، با اشاره به اینکه استان همدان استانی تاریخی و تمدنی است، اظهار نمود: این استان یادآور رشادت های رزمندگان دلیری است که وجود ۸۰۰۰ شهید و بیشتر از ۲۷ هزار جانباز و ایثارگر گواه آن است.
وی ادامه داد: استان همدان مهد عالمان، حکیمان، شاعران و فرزانگان بزرگی است که نه تنها استان بلکه کشور ایران و جهان اسلام در پرتو وجود آنها همواره فیض برده و تأثیرگذار بوده است.
رئیسی خاطرنشان کرد: استان همدان ظرفیت های بسیاری در حوزه کشاورزی، گردشگری و معدنی دارد که همه آنها قابل توجه است اما همه این ظرفیت ها با موانع و مشکلاتی مواجهند.
وی افزود: با وجود نیروهای انسانی کارآمد، جوان و تحصیلکرده ای که در استان داریم خیلی از این مشکلات قابل حل خواهد بود و با جمع بندی هایی که در استان و تهران انجام شده نحوه حل آنها در شورای اداری استان به اطلاع مردم خواهد رسید.
رئیس جمهور در انتها خاطرنشان کرد: به دلیل سفر کوتاهی که دارم نمی توانم با همه مردم در شهرستان ها دیدار داشته باشم اما در سفرهای آینده حتما این اتفاق رخ خواهد داد.