سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
در مجمع سالانه شورای بین المللی موزه های علوم و فناوری صورت گرفت رییس موزه ملی علوم و فناوری ایران عضو هیئت اجرائی سیموست شد

در مجمع سالانه شورای بین المللی موزه های علوم و فناوری صورت گرفت رییس موزه ملی علوم و فناوری ایران عضو هیئت اجرائی سیموست شد

تور مسافرتی: رییس موزه ملی علوم و فناوری ایران در انتخابات بورد اجرائی شورای بین المللی موزه های علوم و فناوری با کسب آرای لازم به عنوان عضو هیئت اجرائی سیموست انتخاب گردید.
به گزارش تور مسافرتی به نقل از ایسنا، شورای بین المللی موزه های علوم و فناوری هر سال مجمع سالانه خودرا در یکی از کشورهای عضو برگزار می نماید که چهل و نهمین دوره آن در سال ۲۰۲۲ در کشور جمهوری چک اجرا شد.
بر طبق این گزارش، در این جلسه با میزبانی شهر پراگ، انتخابات بورد اجرائی شورای بین المللی موزه های علوم و فناوری برگزار و دکتر سیف اله جلیلی، رییس موزه ملی علوم و فناوری ایران با کسب آراء به مدت چهار سال به عنوان عضو جدید هیئت اجرائی سیموست برگزیده شد.
به نقل از روابط عمومی موزه ملی علوم و فناوری، جلیلی در این جلسه بین المللی، گزارشی از چهل و هشتمین نشست سیموست که به میزبانی موزه ملی علوم و فناوری ایران در سال ۲۰۲۱ در تهران برگزار شد، ارائه داد و کتابچه گزارش سیموست ۲۰۲۱ تهران نیز به شرکت کنندگان اعطا شد. همین طور مقاله وی درباب موزه های دانشگاهی ایران در کمیته یومک (موزه های دانشگاهی جهان) بصورت پوستر ارائه شد.
هر یک از کمیته‏ های شورای بین‏ المللی موزه‏ ها (ICOM) طیف خاصی از موزه‏ ها را تحت پوشش قرار می‏ دهد. در این میان سیموست (CIMUSET) کمیته بین‏ المللی موزه ‏ها و مجموعه ‏های علوم و فناوری است که فعالیتش نه فقط در حوزه موزه ‏های علوم و فناوری سنتی و تاریخی است، بلکه ساینس سنترهای فعلی که به ترویج و توسعه علم و فناوری میان اقشار جامعه خصوصاً کودکان در سراسر جهان می پردازد را نیز در بر می ‏گیرد.