سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
ارائه خدمات رایگان امداد خودرو کانون جهانگردی به زوار اربعین

ارائه خدمات رایگان امداد خودرو کانون جهانگردی به زوار اربعین

تور مسافرتی: امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به زوار و مسافران در مسیرهای منتهی به کربلای معلی خدمات رایگان ارائه می کند.

به گزارش تور مسافرتی به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این طرح در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی ۱۴۰۱ در ۴ استان هدف شامل خوزستان، ایلام، کرمانشاه و همدان و مسیرهای مواصلاتی مرزهای ایران و عراق اجرا می شود.
تعداد ۱۴۵ دستگاه خودرو سبک امدادی و ۳۸ دستگاه خودرو سنگین و ۱۳ اکیپ گشت و نظارت تا ۳۰ شهریور ماه در استانهای یاد شده حضور دارند و با هدف تسهیل در تردد زوار کربلا و فراهم آوردن رفاه حال مسافران خدمات امدادی را بصورت رایگان ارائه می کنند.
همچنین تعداد ۶۵۱ گروه امدادگر به همراه خودرو های امدادی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در قالب طرح اربعین در سراسر کشور بصورت رایگان به یاری مسافران می آیند.
امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با شماره های ۰۹۶۲۹، ۶۴۲۳ و ۱۴۲۳ در سراسر کشور پیام امداد خواهان را دریافت و گروههای امدادی اعزام می کند. ناوگان امداد خودرو کانون با پایگاه های امداد جاده ای، خودرو سبک، نیمه سنگین و سنگین و خودرو های ارائه دهنده خدمات تعمیراتی، آماده تسریع و تسهیل سفرهای گردشگران و مسافران در تمامی راه های مواصلاتی در تمام ایام سال است.