سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
ضرغامی مطرح کرد؛ دیدید که با برداشتن چند روسری نظام فرونریخت

ضرغامی مطرح کرد؛ دیدید که با برداشتن چند روسری نظام فرونریخت

به گزارش تور مسافرتی، روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با انتشار اطلاعیه ای به دنبال برخی شبهات ایجاد شده، دیدگاه وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیرامون مبحث حجاب را تبیین کرد.

به گزارش تور مسافرتی به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، در اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در رابطه با دیدگاه عزت الله ضرغامی پیرامون «حجاب» آمده است: بعد از برنامه وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در دانشگاه صنعتی شریف در عصر یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱، برخی هم وطنان عزیز طی تماس هایی با مرکز روابط عمومی، در رابطه با انتشار یک خبر تقطیع شده در مورد دیدگاه وزیر پیرامون حجاب سوالاتی پرسیدند.
اصل بحث در مورد دیدگاه نادرستی بود که به طور عمده توسط ضد انقلاب با این عنوان مطرح می شود که در صورت کشف حجاب، کل نظام دومینووار سقوط می کند.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پاسخ اظهار داشت: دیدید که چند نوجوان روسری را برداشتند و اتفاقی نیفتاد و نظام فرونریخت! نظام درخت تناوری است که شاخ و برگ و میوه آن تمام دنیا را فراگرفته است.
در بخش های دیگر هم در مورد صدمه شناسی صحیح جامعه از موضع اقتدار و قدرت ترمیم نظام صحبت شد و اشکال را متوجه برخی مسؤلان همچون خودشان، دانستند.
لازم به ذکر است مهندس ضرغامی در سالهای گذشته یادداشت های مفصلی در مورد دلایل گرایش به بدحجابی و راهکارهای آن در رسانه ها منتشر نموده است.