سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
با حکم رضا سامه؛ مدیران پایگاه های هگمتانه، ری و حریره مشخص شدند

با حکم رضا سامه؛ مدیران پایگاه های هگمتانه، ری و حریره مشخص شدند

تور مسافرتی: مدیرکل پایگاه های میراث ملی و جهانی، مدیران محوطه های تاریخی هگمتانه، شهرری و حریره کیش را منصوب نمود.

به گزارش تور مسافرتی به نقل از مهر، رضا سامه مدیرکل پایگاه های میراث ملی و جهانی بتازگی سه مدیر را برای پایگاه های ملی و جهانی در سه استان منصوب نمود. صاحب محمدیان منصور به عنوان مدیر پایگاه میراث ملی محوطه باستانی هگمتانه منصوب گردید.
در حکم صاحب محمدیان منصور آمده است: نظر بمراتب شایستگی ها و تجارب جنابعالی، بنا بر پیشنهاد مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان به سبب این حکم به سمت مدیر پایگاه میراث ملی محوطه باستانی هگمتانه منصوب می شوید.
در ادامه حکم علاوه بر وظایف مشخص شده پایگاه، توجه به معرفی و آموزش میراث ملموس، ناملموس و طبیعی برای مخاطبان مختلف، جلب مشارکت جوامع محلی و همین طور ایجاد ساز و کارهای مؤثر برای تسهیل و ادامه همکاری ها با نهادها و انجمن های استان همدان در امر حفاظت و مدیریت آثار باارزش مورد تاکید قرار گرفته است.
سجاد قربانی نیز به عنوان مدیر پایگاه میراث ملی شهر تاریخی «حریره کیش» منصوب گردید. همین طور با حکم مدیرکل پایگاه های میراث ملی و جهانی، عبدالمهدی همت پور به عنوان مدیر پایگاه میراث ملی محوطه باستانی ری با پیشنهاد مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران منصوب شده است.