سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
مدیرکل میراث فرهنگی استان خبر داد: راه اندازی ۱۰ تابلوی تبلیغاتی بزرگ در راه های لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی استان خبر داد: راه اندازی ۱۰ تابلوی تبلیغاتی بزرگ در راه های لرستان

تور مسافرتی: به گزارش تور مسافرتی، لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از راه اندازی ۱۰ تابلوی بزرگ تبلیغاتی در محورهای اصلی استان اطلاع داد.
عطا حسن پور هفدهم دیماه در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، اظهار نمود: به منظور معرفی مسیرها و هدایت بهتر گردشگران به جاذبه های گردشگری استان با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، ۱۰ تابلوی تبلیغاتی بزرگ در محورهای اصلی لرستان نصب خواهد شد.
وی ضمن اشاره به این که راه یکی از مهم ترین زیرساخت های گردشگری لرستان است، اضافه کرد: با نصب این تابلوها توریست از ابتدا تا انتهای سفر به خوبی جهت دهی خواهد شد که نیازمند تعامل و همکاری هر دو دستگاه اجرایی می باشد.
حسن پور اظهار داشت: در مورد مجوزهای ایجاد مجتمع های خدماتی رفاهی، برگزاری تورهای گردشگری در سطح جاده ها، برخورد با واحدهای بین راهی غیرمجاز، عرضه خدمات سفر، ساماندهی راه های منتهی به جاذبه های گردشگری و غیره تصمیم گیری شود.
در ادامه این جلسه مرتضی شیروانی، مدیرکل راهداری و حمل نقل و جاده ای لرستان، اظهار داشت: تابحال کارهای خوبی در حوزه راه ها و محورهای گردشگری استان مانند مسیر آبشار وارک چم چیت، تونل برفی و… انجام شده و در سطح استان ۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی در دست ساخت است.
وی با اشاره به اینکه اولویت در نصب تابلوها ایمنی در محل نصب خواهد بود، اضافه کرد: در مورد نصب تابلوهای تبلیغاتی برپایه رعایت ضوابط حریم جاده ها آماده هرگونه همکاری با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان هستیم.

منبع: