سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
معاون میراث فرهنگی لرستان: شهر ملی ورشوسازی یکی از قطب های مهم صنایع دستی است

معاون میراث فرهنگی لرستان: شهر ملی ورشوسازی یکی از قطب های مهم صنایع دستی است

به گزارش تور مسافرتی، لرستان معاون میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان اظهار داشت: شهر ملی ورشوسازی یکی از قطب های مهم صنایع دستی است.
عباس حمزه ای امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در جلسه تعامل و همکاری آموزش فنی و حرفه ای لرستان و اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان که در مرکز خواهران شهرستان بروجرد برگزار شد، اظهار نمود: شهر بروجرد بعنوان شهر ملی ورشوسازی یکی از قطب های مهم صنایع دستی در سطح استان و کشور است.
وی خاطرنشان کرد: مهم ترین مساله در جهت توسعه صنایع دستی ارتقای کیفیت محصولات و همینطور بازاریابی و برند سازی است.
معاون صنایع دستی لرستان تصریح کرد: در قسمت ارتقای کیفیت آموزش افرادی که در زمینه تولید صنایع دستی فعال می باشند از راه آموزش های عرضه شده از جانب آموزش فنی و حرفه ای بسیار مفید می باشد.
حمزه ای از همکاری میراث فرهنگی و آموزش فنی و حرفه ای استقبال و بر تعامل و همکاری بیشتر تاکید کرد.
علیرضا تیموری معاون آموزش و پژوهش فنی و حرفه ای لرستان هم ضمن ابراز خرسندی از این همکاری بر هم افزایی بین دو اداره کل در جهت گسترش آموزش ها در زمینه صنایع دستی و تبادل اساتید و مربیان مهارتی بین میراث فرهنگی و فنی و حرفه ای استقبال کرد.
گفتنی است، در انتها این جلسه بر استفاده از تمام ظرفیت های دو دستگاه اجرایی در پشتیبانی از کارگاه ورشوسازی تاکید شد.
در ادامه بازدیدی از کارگاه ورشوسازی صورت پذیرفت و بازدیدکنندگان از نزدیک با نحوه آموزش استاد برجسته کشوری در رشته ورشوسازی استاد اسدالله ابول زاده به کارآموزان آشنا شدند.

منبع: