سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
سرهنگی: باید ورود توریستهای خارجی به سبد گردشگری کیش اضافه شود

سرهنگی: باید ورود توریستهای خارجی به سبد گردشگری کیش اضافه شود

به گزارش تور مسافرتی، مدیرعامل منطقه آزاد کیش اظهار داشت: باید حضور توریستهای خارجی که بصورت دلاری هزینه می کنند را در سبد گردشگری سالانه جزیره کیش داشته باشیم. برای این منظور باید زیرساخت های لازم را نیز فراهم نماییم.

به گزارش تور مسافرتی به نقل از مهر، مراسم پاسداشت و تقدیر از پیشکسوتان و فعالان حوزه گردشگری جزیره کیش با حضور معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی و تعدادی از فعالان گردشگری، هتلداران، آژانس داران و پیشکسوتان جزیره در سالن همایش های خلیج فارس کیش برگزار گردید.
در این مراسم رحیم سرهنگی مدیرعامل منطقه آزاد کیش اظهار داشت: ضرب المثل معروفی وجود دارد که می گوید میهمان روزی خودرا با خودش می آورد. حدیثی هم با همین مضمون داریم در واقع اگر میهمان را همان توریست حساب نماییم شما باید اوقات خوشی را برای او فراهم کنید و توریست انگار که واقعاً به مهمانی آمده، باید حس کند به تمام معنا تکریم شده است.
وی اظهار داشت: به جهت اینکه این اتفاق بیفتد باید تغییر نگاهی ایجاد شود. گردشگران مختلفی از اقصی نقاط کشور و کشورهای همسایه و دور و نزدیک وجود دارد که می توان آنها را جذب کرد. باید برای این منظور سطح کیفیت خدمات در جزیره را بالا برد. چیزی که امکان دارد در لابه لای نظریه های درآمدی و مالی آنرا گم کرده باشیم.
سرهنگی اظهار داشت: توریست باید حس کند تجربه ارزشمندی را با سفر به آن مقصد به دست آورده است. این فرد از لحظه ای که قصد سفر دارد تا وقتی که برمی گردد یک تجربه کسب کرده است. اگر این تجربه برای او شیرین شود در درجه اول به آن منطقه وفادار خواهد بود. بهترین تبلیغات هم تبلیغاتی است که به صورت سینه به سینه نقل می شود. نباید این حس را در توریست ایجاد نماییم که بگوید به کیش رفته ام هزینه زیادی کرده ام اما خوش نگذشت.
وی اظهار داشت: تمام تلاش ما باید این باشد که سطح ارائه خدمات را بالا ببریم. نیازمند ارزیابی و استانداردسازی تأسیسات هستیم. سازمان باید برای ایجاد زیرساخت های گردشگری ورود کند.
سرهنگی افزود: به جهت اینکه سطح درآمد جزیره را بالا ببریم باید پذیرای توریستهای خارجی باشیم. باید در سبد گردشگری سالانه چه درهای سیزن و چه در لو سیزن بخشی را برای توریستهایی که به صورت دلاری هزینه می کنند اضافه نماییم. باید بخشی از سبد درآمد سالانه جزیره را مدیریت نماییم وگرنه همان اتفاقی می افتد که در سالهای اخیر رخ داده است.

منبع: