سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
سرگردانی زوار در فرودگاه بدون عذرخواهی و جبران خسارت

سرگردانی زوار در فرودگاه بدون عذرخواهی و جبران خسارت

تور مسافرتی: حدود یک هفته از شروع پروازهای اربعین می گذرد، اما حواشی آن از گرانی تا معطلی و سرگردانی زوار در فرودگاه و تاخیرهای طولانی پروازها هنوز ادامه دارد.
به گزارش تور مسافرتی به نقل از ایسنا، گروهی از زوار درحالی که قرار بود حوالی ساعت سه بامداد روز شنبه، سوم مهرماه تهران را به مقصد نجف ترک کنند، حدود ساعت هفت و نیم صبح، بعد از حدود پنج ساعت تاخیر سوار هواپیما شدند و پرواز کردند. تعدادی از این زوار که نسبت به بی نظمی پروازها شاکی و معترض شده اند، می گویند: باتوجه به اینکه سه ساعت قبل از پرواز باید در فرودگاه حاضر شوند تا بیش از ۹ ساعت معطل و سرگردان این پرواز بوده اند.
از جمعه شب گذشته تا امروز (شنبه سوم مهرماه)، مطابق جدول پروازهای خروجی فرودگاه امام خمینی (ره)، بیشتر پروازهای تهران ـ نجف و تهران ـ بغداد با تأخیرهای چندساعته در حال انجام است و همچنان گروهی از زوار در فرودگاه معطل انجام پروازشان هستند.
تعدادی از زوار نسبت به برخوردی که در فرودگاه بعد از ساعت ها انتظار و تاخیر با آنها شده است، اعتراض دارند و به ایسنا می گویند: علت تاخیر به هیچ وجه توضیح داده نمی گردد. امکانات برای زوار در فرودگاه فراهم نشده است و از پذیرایی و حتی عذرخواهی خبری نیست.
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.
فایل آنرا از اینجا دانلود کنید: video/mp4

منبع: