سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
۲ هتل چهارستاره به تهران افزوده شد

۲ هتل چهارستاره به تهران افزوده شد

به گزارش تور مسافرتی، دو هتل چهارستاره و ۷۰ تاسیسات گردشگری همزمان با هفته دولت در تهران افتتاح می گردد.
به گزارش تور مسافرتی به نقل از ایسنا، پرهام جانفشان ـ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران از افتتاح دو هتل چهارستاره و ۷۰ تاسیسات گردشگری همزمان با هفته دولت اطلاع داد و اظهار داشت: پروژه های هفته گردشگری با اعتبار ۳۵ هزار و ۳۰۰ میلیاردریال و با اشتغال مستقیم ۸۷۰ نفر بهره برداری می شود.
او افزود: این تأسیسات گردشگری شامل دو هتل چهارستاره، دو مهمانپذیر و هتل یک ستاره، دو اقامتگاه بوم گردی، چهار مجتمع گردشگری و پذیرایی، دو مرکز تفریحی و سرگرمی، ۱۰ سفره خانه سنتی، دو مجموعه گردشگری کشاورزی و ۴۸ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در سطح استان تهران است.
او اضافه کرد: یکی از هتل های چهار ستاره در بلوار کشاورز واقع در منطقه ۶ شهرداری تهران با عنایت به حجم سرمایه گذاری ۶ هزار میلیاردریالی و موقعیت مکانی از نظر امکان سنجی نیاز گردشگران به مراکز اقامتی از مهم ترین پروژه های این استان است که در هفته دولت از جانب وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بهره برداری می شود.
جانفشان همینطور اظهار داشت: همزمان با هفته دولت کار ساخت هفت سرویس بهداشتی و نمازخانه بین راهی در شهرستان های شمیرانات، دماوند و فیروزکوه شروع شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران اضافه کرد: آغاز طرح مطالعات منطقه نمونه گل و گیاه و ایجاد پایگاه اطلاع رسانی گردشگری گلزار شهرستان پاکدشت با هدف اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۱ به استان یکی دیگر از برنامه های گردشگری در هفته دولت می باشد که کار آن با اعتبار ۱۸ میلیاردریال شروع شده است.