سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
فرماندار شهرستان ری انتقاد کرد شهرری از درآمدهای گردشگری محروم شد

فرماندار شهرستان ری انتقاد کرد شهرری از درآمدهای گردشگری محروم شد

به گزارش تور مسافرتی فرماندار شهرستان ری با تاکید بر وجود ظرفیت های گشترده شهر ری در حوزه گردشگری با وجود قدمت و ظرفیت های تاریخی و مذهبی اضافه کرد: متاسفانه شهر ری از درآمدهای حوزه گردشگری و جذب توریست محروم است.

هدایت الله جمالی پور در گفتگو با ایسنا، گفت: در شهرستان ری به واسطه وجود ظرفیت هایی چون قدمت تاریخی، مذهبی و کشاورزی درآمدی حتی بالاتر از برخی استان های کشور وجود دارد اما به علت همسایگی با تهران و به شکلی در حاشیه ماندن با مشکلات بسیاری روبرو شده است.
وی ادامه داد: هم اکنون بخش گسترده ای از منابع درآمدی کشورها از محل جذب صنعت گردشگری تامین می گردد درحالی که ری از ظرفیت های گسترده در این بخش برخوردار می باشد اما از درآمد آن محروم مانده است. شهرری به علت همجواری با تهران با قدمت تاریخی که دارد اما مورد بی توجهی قرار گرفته است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه برخی مسئولان برای جذب سرمایه گذاران خارجی انواع امتیازات را می دهند، اظهار داشت: طرز نگاه به سرمایه گذاران داخلی باید کاملا اصلاح گردد و قوانین به نفع این افراد تغییر کنند تا شاهد رونق کسب و کار در کشور باشیم.
جمالی پور تصریح کرد: بطور قطع باید مبارزه با قاچاق کالا در اولویت قرار گیرد؛ قاچاق کالا ضربه ای مهلک به تولیدات داخلی است و مانع توسعه و پیشرفت کشور در این حوزه می گردد. باید از ظرفیت های گسترده کشور در حوزه های مختلف چون گردشگری و ظرفیت های فراوان تولید بهره گرفت، بنابراین در زمینه پشتیبانی از تولیدات داخلی با برنامه ریزی و سیاستگذاری دقیق می توان اقدامات جدی انجام داد و گام های موثری برداشت.