سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
برخورد با مراکز اقامتی غیر مجاز در محله دولت آباد ری

برخورد با مراکز اقامتی غیر مجاز در محله دولت آباد ری

تور مسافرتی: بعد از آخر مدت اعلام شده برای ثبت درخواست مجوز مراکز اقامتی به ساکنین منطقه دولت آباد شهرری که در حوزه اقامت اتباع خارجی فعالیت می نمایند، تمامی مراکز غیر مجاز به پلیس اماکن معرفی می گردند.

به گزارش تور مسافرتی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران، نشست ساماندهی مراکز اقامتی اتباع خارجی محله دولت آباد با حضور معاون گردشگری استان تهران، معاون سیاسی فرمانداری ویژه شهرستان ری و اهالی محله دولت آباد عصر روز شنبه ۱۳ مرداد ماه در حسینیه کاظمی برگزار گردید.
شهرام علیمحمدی معاون گردشگری استان تهران در این نشست اظهار داشت: اجرای طرح ساماندهی خانه های اقامتی هیچ گونه محدودیت و منعی برای فعالیت ساکنان منطقه که میخواهند بر مبنای قانون در حوزه گردشگری درآمد داشته باشند در بر ندارد بلکه هدف ما کمک و مساعدت به بخش خصوص برای تولید یک ساختار پایدار و قانونمند است.
علیمحمدی با اظهار اینکه پاسخ به تمامی درخواست ها برای صدور پروانه فعالیت مراکز اقامتی در محدوده دولت آباد در کوتاه ترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت اظهار داشت: حضور افراد غیر حرفه ای در ورود گردشگران مذهبی و درمانی از کشور عراق به منطقه دولت آباد باعث بی اعتمادی گردشگران خواهد شد که در نهایت تمامی اهالی منطقه که در حوزه اقامت فعالیت می نمایند از حضور غیر حرفه ای ها متضرر خواهند شد.
معاون گردشگری استان در ادامه اضافه کرد: بعد از آخر مدت اعلام شده برای ثبت درخواست مجوز مراکز اقامتی به ساکنین منطقه دولت آباد که در حوزه اقامت اتباع خارجی فعالیت می نمایند، تمامی مراکز غیر مجاز جهت برخورد قانونی به پلیس اماکن عمومی معرفی خواهند شد.