سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
به بهانه روز خبرنگار انجام شد حضور وزیر ارشاد در منزل دبیر متوفی ایسنا

به بهانه روز خبرنگار انجام شد حضور وزیر ارشاد در منزل دبیر متوفی ایسنا

تور مسافرتی: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در روز نکوداشت مقام «خبرنگار»، در منزل دبیر خبر درگذشته ی ایسنا حضور یافت.
به گزارش تور مسافرتی به نقل از ایسنا، سید عباس صالحی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ روز چهارشنبه (۱۷ مرداد ماه) با حضور در منزل زنده یاد «عیلرضا تلیانی» ـ دبیر درگذشته ی سرویس های «میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» و «دین و اندیشه» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ ضمن دیدار و گفت وگو با همسر، پدر و برادر آن مرحوم، یاد او را در روز نکوداشت مقام «خبرنگار» گرامی داشت.
در این دیدار صمیمانه، سید محمد طباطبایی ـ مدیر کل روابط عمومی معاونت فرهنگی و دستیار رسانه ای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ و علیرضا بهرامی ـ مدیر اداره اخبار فرهنگی هنری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ هم حضور داشتند.

زنده یاد علیرضا تلیانی، از همکاران قدیمی و جوان ایسنا ۱۱ دی ماه ۱۳۹۶ بر اثر ایست قلبی در خواب دارفانی را وداع گفت. او متولد ۱۳۶۱/۱۱/۲۷ بود و از تاریخ ۱۳۸۳/۰۵/۰۱ بعنوان مترجم کار خبری خویش را با ایسنا آغاز کرد و شروع دبیری خبر او به اول اسفندماه ۱۳۹۱ برمی گردد.
تلیانی در ادامه دبیری سرویس های «میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» و «دین و اندیشه» این خبرگزاری را بر عهده داشت. دبیری بخش ترجمه گروه فرهنگی هنری و مترجمی گروه های خبری ورزشی، فرهنگی هنری و جامعه اطلاعاتی خبرگزاری دانشجویان ایران هم از سابقه فعالیت های خبری وی در این مجموعه بوده است.