سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
برنامه های روز جهانی جهانگردی در استان تهران اعلام گردید

برنامه های روز جهانی جهانگردی در استان تهران اعلام گردید

تور مسافرتی: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران برنامه های روز جهانی جهانگردی در این استان را شرح داد.
به گزارش تور مسافرتی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی تهران، دلاور بزرگ نیا مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران اظهار داشت: به مناسبت پنج مهرماه روز جهانی جهانگردی برنامه های این اداره کل بر سه محور شعار جهانی سال، عاشورا و هفته دفاع مقدس برگزار می گردد.
بزرگ نیا افزود: بر مبنای شعار جهانی سال ” گردشگری و تحولات دیجیتال” ضمن تجلیل از افراد صاحب نظر و مدیران موفق در حوزه کسب کارهای استارتاپی در حوزه گردشگری، کارگاه آموزشی هم با عنوان ” بازاریابی دیجیتال در کسب کارهای گردشگری ” برگزار می گردد.
وی افزود: افرادی در صنعت گردشگری برنده هستند که از فناوری اطلاعات به بهترین شکل در توسعه کسب و کار خود استفاده می نمایند، امروز عرضه کنندگان سنتی نمی توانند در بازار رقابتی باقی بمانند مگر از همین حالا مبادرت به روزآمد کردن شیوه های فروش و تبلیغات کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی تهران اظهار داشت: کارگروه کارآفرینی گردشگری در استان تهران به منظور آموزش و پشتیبانی از ایده های نوین که برپایه ی استارت آپ ها و فناوری اطلاعات باشد تشکیل خواهد شد.
بزرگ نیا اضافه کرد: تورهای تهرانگردی ” فرزندان عاشورا” و ” هنرگردی عاشورا ” با مبحث دفاع مقدس و میراث معنوی عاشورا برگزار می گردد.
وی اظهار داشت: در این تورها شهروندان از موزه صلح، سقاخانه ها و تکایای قدیمی تهران و کارگاه های هنرمندان که آثار عاشورایی تولید می کنند بازدید خواهند کرد.