سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
پلت فرم اجاره اقامتگاه در ایران با صدهزار شب اجاره ویلا و اقامتگاه

پلت فرم اجاره اقامتگاه در ایران با صدهزار شب اجاره ویلا و اقامتگاه

تور مسافرتی: خوشبختانه این روزها پای خیلی از خدماتی که حتی فکرشان هم نمی کردیم به دنیای اینترنت باز شده است.

به گزارش تور مسافرتی به نقل از مهر، خدماتی که حالا با وجود دسترسی سهل تر و سریع تر به آنها می توانیم راحت تر زندگی نماییم و لذت بیشتری از لحظات خود ببریم. یکی از این خدمات آنلاین، پلت فرم های اجاره اقامتگاه هستند.
استارتاپ شب با چه هدفی ایجاد شد؟
استارتاپ شب، جزو فعال ترین و بزرگترین استارتاپ های موجود در این زمینه است که با هدف بهبود وضعیت نا به سامان اقامتگاه ها و ویلاها در شهرهای مختلف کشور به وجود آمد.
تا قبل از این برای اجاره اقامتگاه در شهرهای مختلف باید دردسرهای بسیاری را تجربه می کردید و در نهایت شاید محل مورد نظر آن چیزی که شما انتظارش را داشتید نبود و یا مجبور بودید با قیمتی غیر منطقی محل اقامت خودرا تهیه کنید. اما حالا با استفاده از خدمات وبسایت شب می توانید از قبل سفر و سپس بررسی کامل گزینه های موجود و با عنایت به امکانات و هزینه محل اقامت، نسبت به رزرو محل اقامت خود اقدام نموده و با خیالی آسوده سفر کنید.

۱۰۰ هزار شب اجاره ویلا در ۲ سال
اکنون شاهد این هستیم که سپس گذشت ۲ سال از فعالیت وبسایت شب، کاربران خدمات آنلاین بیشتر از گذشته به خدمات ما اعتماد دارند. حالا وبسایت «شب» یکی از بزرگترین پلت فرم های اجاره اقامتگاه در ایران، با گذر از مرز ۱۰۰ هزار شب اجاره ویلا و اقامتگاه توانسته اعتماد افراد بسیاری را به خدمات خود جلب نماید.
این اعتماد که برای ما بسیار ثمین است، به آسانی به دست نیامده و حاصل فعالیت شبانه روزی کارکنان این مجموعه بوده است.
تیم شب در دو سال اخیر در تلاش بود تا با تشکیل و تقویت تیم پشتیبانی قدرتمند خود خدمات پشتیبانی سفر را در تمام مراحل رزرو محل اقامت و تا اختتام سفر کاربران پوشش دهد.

مزایای استفاده از خدمات شب چیست؟
رعایت استانداردها و توجه ویژه به مواردی همچون نظافت و امنیت اقامتگاه ها از دیگر مواردی است که تاثیری مستقیم بر اعتماد و ترغیب کاربران به استفاده از وبسایت شب داشته. تمامی اقامتگاه های موجود در وبسایت شب قبل از به تایید رسیدن باید از بابت نظافت و امنیت تضمین شوند و سپس در وبسایت قرار می گیرند.
یکی دیگر از عوامل موثر بر انتخاب شب بعنوان تامین کننده محل اقامت در مسافرت، وجود گزینه های فراوان این مجموعه در شهرهای مختلف کشور بوده است. حالا در تمامی استان ها و در خیلی از شهرهای کشور می توانید اقامتگاه خودرا با عنایت به بودجه و امکانات مد نظر خود از میان گزینه های مختلف انتخاب کنید و سفری راحت و دلنشین را تجربه کنید.
در تعطیلات اخیر و با افزایش میزان سفرها مسافران خیلی از اقصی نقاط کشور به خدمات شب اعتماد کردند و تامین محل اقامت خودرا به ما سپردند. این مسئله برای تیم شب افتخار بزرگی است و بنا بر این این مجموعه تمام تلاش خودرا خواهدنمود تا این اعتماد را حفظ کند.