سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
تکلیف تنها مغازه_موزه ایران روشن نمی گردد

تکلیف تنها مغازه_موزه ایران روشن نمی گردد

به گزارش تور مسافرتی تاریخ تهران را یکی از یافته های دیرینه شناسی در بازار حضرتی تهران تغییر داد اما هنوز محل جستجوهای باستانی در این مغازه کوچک در بازار به موزه تبدیل نشده و بلاتکلیف رهاست.
به گزارش تور مسافرتی به نقل از مهر، با وجود اینکه مالک فروشگاه اسباب بازی بازار حضرتی درصدد نگهداری از این سایت باستانی است اما هنوز شهرداری تهران تکلیفی برای آن مشخص نکرده است با این وجود اما سازمان میراث فرهنگی اجازه ساخت یک طبقه اضافه را به مالک داده است چون توانسته همکاری مناسبی با میراث فرهنگی داشته باشد و همان زمان که برای طرح های عمرانی آغاز به فعالیت کرد، به سازمان میراث فرهنگی اطلاع داد که اینجا چند تکه استخوان و سفال پیدا کرده و از آن به بعد هم با باستان شناسان همکاری کرد تا بتوانند به تحقیقاتشان ادامه دهند.
حالا هم می خواهد این سایت باستانی را نگه دارد با وجود اینکه می داند اگر این کار را کند سرمایه یا همان ملکش را دیگر کسی نمی خرد. اما او حاضر است حتی در کنار این سایت باستانی دیگر اسباب بازی نفروشد و آنجا را به یک مکان فرهنگی و یا تفریحی مانند کافه تبدیل کند.
با این وجود اما کسی تکلیفش را روشن نمی نماید. نه اجازه ساخت و ساز به او می دهند و نه اجازه ساماندهی. او مانده است و یک سایت باستانی رو باز که تنها حفاظش یک مشماست و روز به روز تخریب می شود. حالا یک سایت باستانی معطل بعد از ۶ ماه از کاوش مانده که هیچ کسی جز همان مالک که می توانست کل این اتفاق را نادیده بگیرد و روی آثار به دست آمده خاک بریزد کسی دلش به حال این بخش از تاریخ تهران نمی سوزد. شهرداری هم حتی اجازه ملاقات به مالک را نمی دهد تا تکلیفش را برای ساخت یا عدم ساخت در این محدوده روشن کند.