سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
معاون وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: ظرفیت توسعه گردشگری درگرمسار وجود دارد

معاون وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: ظرفیت توسعه گردشگری درگرمسار وجود دارد

به گزارش تور مسافرتی معاون وزیر میراث فرهنگی و گردشگری بابیان اینکه استان سمنان و به خصوص گرمسار از ظرفیت های خوب توسعه گردشگری داخلی است، اظهار داشت: جاذبه های فرهنگی، تاریخ و طبیعی مزیت های این منطقه هستند.

به گزارش تور مسافرتی به نقل از مهر، ولی الله تیموری بامداد پنج شنبه در ششمین جشنواره ورزشی، آئینی اقوامی ایران اسلامی که به میزبانی شهرستان گرمسار در حال برگزاری است، ضمن بیان اینکه این منطقه از ایران اسلامی به واسطه قرارگیری در مجاورت تهران و همین طور کری دور شرق به غرب می تواند ظرفیت گردشگری ویژه ای داشته باشد، بیان کرد: گرمسار می تواند در توسعه گردشگری داخلی نقش آفرین باشد.
وی وجود اقوام مختلف در استان سمنان به خصوص گرمسار را از دیگر ظرفیت های گردشگری و فرهنگی این منطقه دانست و تاکید کرد: جاذبه های فرهنگی، تاریخ و طبیعی می توانند در جذب گردشگران نقش آفرینی کنند.
معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی ششمین جشنواره ورزشی، آئینی اقوامی ایران اسلامی را فرصتی برای نزدیکی فرهنگ ها و اقوام دانست و تاکید کرد: ایران اسلامی جورچین زیبا است که اقوام مختلف آنرا تکمیل می کنند و پس باید قدردان این ظرفیت های عظیم باشیم.
مجتبی جان علی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان نیز در این همایش بابیان اینکه از شروع سال جاری تابحال ۳۰ خانه ورزش روستایی در سطح استان افتتاح شده است، اظهار داشت: ۱۶ خانه ورزش دیگر تا آخر سال افتتاح می شود همین طور باید گفت هدف از این طرح ها، توسعه ورزش های همگانی و ایجاد شادی و نشاط اجتماعی بین روستائیان و عشایر شمرده می شود.
به گزارش تور مسافرتی به نقل از مهر، ششمین دوره جشنواره ملی اقوام و عشایر ایرانی از روز چهارشنبه در گرمسار و بخش ایوانکی برگزار و آذربایجان شرقی، لرستان، گلستان، مازندران، سمنان، چهارمحال بختیاری، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، ایلام، خراسان شمالی و کردستان در آن حضور دارند.

منبع: