سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
نماینده گرمسار و آرادان در مجلس مطرح کرد: رشد ۲۵ درصدی گردشگری در ایران

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس مطرح کرد: رشد ۲۵ درصدی گردشگری در ایران

به گزارش تور مسافرتی نماینده گرمسار و آرادان در مجلس بابیان اینکه زیرساخت های مناسبی در سال های اخیر برای گردشگری ایجادشده است، اظهار داشت: شاهد رشد ۲۵ درصدی گردشگری طی سال جاری در ایران هستیم.

به گزارش تور مسافرتی به نقل از مهر، غلامرضا کاتب بامداد پنج شنبه در ششمین جشنواره فرنگی، ورزشی و آئینی اقوام ایرانی به میزبانی گرمسار ضمن بیان اینکه ایران اسلامی امروز مورد هجمه و فشار سنگین اقتصادی دشمن است بنابراین باید با توانمندی های داخلی، از استقلالمان حراست نماییم، بیان کرد: یکی از ظرفیت های درونی برای توسعه اقتصادی کشور، گردشگری می باشد.
وی بابیان اینکه توسعه بخش گردشگری و صنایع دستی بزرگ ترین دستاورد در این شرایط اقتصادی خواهد بود، اضافه کرد: در دو سال قبل رشد ۳۰ درصدی گردشگری در کشور رقم خورده که نویدبخش روزهای خوب درزمینهٔ توسعه اقتصادی و اشتغال زایی مبتنی بر گردشگری می باشد.
عضو خانه ملت بابیان اینکه در شش ماه ابتدای سال جاری هم شاهد رشد ۲۵ درصدی گردشگری هستیم، تاکید کرد: گرمسار یکی از مقاصد گردشگری در سطح استان سمنان به حساب می آید و این ظرفیت را دارد که باکمی توجه، ماندگاری مسافران را افزایش دهد.
کاتب بابیان اینکه قطار حومه ای مردم را در کمتر از یک ساعت و با کمترین هزینه به تهران می رساند، ابراز کرد: این زیرساخت و نزدیکی به پایتخت سبب شده تا بتوانیم به توسعه گردشگری خوش بین باشیم از جانب دیگر در سال های اخیر ۱۳ بومگردی در منطقه گرمسار، آرادان و ایوانکی ایجادشده و زیرساخت های جذب گردشگری کم کم شکل خوبی به خود می گیرند.
وی به ششمین جشنواره اقوام ایرانی هم اشاره نمود و اظهار داشت: توسعه گردشگری و معرفی ظرفیت های گردشگری گرمسار به اقوام مختلف ایرانی یکی از محورها و ظرفیت های این جشنواره است که باید از آن به بهترین نحو بهره برد.
در ادامه این مراسم با حضور معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی و معاون وزیر ورزش و جوانان، از تمبر ششمین جشنواره اقوام در گرمسار رونمایی گردید.
به گزارش تور مسافرتی به نقل از مهر، ششمین دوره جشنواره ملی اقوام و عشایر ایرانی از روز چهارشنبه در گرمسار و بخش ایوانکی برگزار و آذربایجان شرقی، لرستان، گلستان، مازندران، سمنان، چهارمحال بختیاری، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، ایلام، خراسان شمالی و کردستان در آن حضور دارند.