سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
پذیرش مسافر در هتل های مازندران ممنوع گردید

پذیرش مسافر در هتل های مازندران ممنوع گردید

به گزارش تور مسافرتی پذیرش مسافر در هتل های استان مازندران به علت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا از جانب گردشگران شهرهایی که ویروس کرونا در آنها شایع تر است، ممنوع اعلام گردید.
جمشید سلطان مرادی، رئیس جامعه هتلداران استان مازندران به خبرنگار مهر اظهار داشت: به هتل های استان مازندران اعلام نموده ایم که مسافران شهرهایی که ویروس کرونا در آنها شیوع پیدا کرده مانند قم و یا مشهد و تهران را در هتل ها پذیرش نکنند این ممنوعیت تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.
وی اظهار داشت: ما یک مورد فوتی در اثر ابتلاء به ویروس در شهرستان تنکابن داشته ایم که آن هم مسافر بوده است تدبیری که اندیشیده شده این بود که گردشگران شهرهای دیگر را نپذیریم تا اینکه مراحل ضد عفونی هتل ها و مراکز اقامتی عملیاتی شود. این بخشنامه را دو روز قبل به همه هتل های استان اعلام نموده ایم.
وی در پاسخ به اینکه تکلیف مسافرانی که تست سلامت آنها در مبادی ورودی استان سالم می باشد چه می شود هم توضیح داد: الان همه از راه رسانه ها متوجه این ممنوعیت می شوند. ما باید بتوانیم انتقال ویروس را کنترل نماییم.
سلطان مرادی بیان نمود: مردم رزرو هتل های خویش را برای ایام نوروز سال جاری هم لغو کرده اند ازاین رو درصد اشغال هتل های استان در روزهای نوروز کمتر از ۲۰ درصد خواهد بود.
رئیس جامعه هتل های استان مازندران خاطرنشان کرد: هتل ها به واسطه عدم پذیرش مسافر گرفتار ضرر می شوند دولت باید به کمک بخش خصوصی و هتل ها بیاید از بیمه کارگران و مالیات گرفته تا جبران خسارت هایی که هتل ها این روزها متحمل می شوند.
پیش از این هم حجت الاسلام ابراهیم حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفته بود که اسکان مسافران و زائرین در زائرسراهای بقاع استان تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد.
مجریان بعضی از مراکز اقامتی استان مازندران هم مانند خانه مسافرهای شهرستانهای محمودآباد، نور، نوشهر و چالوس و آمل هم اعلام نموده اند که از پذیرش مسافر در این اقامتگاه ها معذور هستند. آنها این ممنوعیت را تا اطلاع ثانوی اعلام نموده اند.