سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
تعطیلی سی درصد مجموعه های اقامتی استان مرکزی

تعطیلی سی درصد مجموعه های اقامتی استان مرکزی

به گزارش تور مسافرتی ایسنا/مرکزی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی اظهار داشت: در حال حاضر۳۰ درصد هتل های استان مرکزی و مجموعه های اقامتی و مجموعه های پذیرایی کاملا تعطیل شده و دفاتر خدمات سفر نیمه تعطیل هستند و این روند تا اعلام وضعیت سفید توسط دانشگاه علوم پزشکی ادامه خواهد داشت.
علیرضا ایزدی امروز سه شنبه ۲۰ اسفند در جلسه ستاد خدمات سفر استان مرکزی با اشاره به انتشار ویروس کرونا در کشور و تاثیراتی که شرایط موجود بر مجموعه های گردشگری گذاشته است و با ابراز نگرانی نسبت به وضعیت حادث شده برای این مجموعه ها در استان اظهار داشت: متاسفانه این مجموعه ها مجبور به تعدیل خیلی از پرسنل خود شده اند و باید از این بخش که اشتغال خوبی را بوجود آورده بود حمایت لازم صورت گیرد.
وی اضافه کرد: تمامی برنامه هایی که برای نوروز ۹۹ ترتیب داده شده بود، همچون فعالیت نوروزگاه ها، برگزاری مراسم های بومی و محلی در روستاها و نقاط شهری و… تعطیل شده اند.
در این جلسه سرهنگ علی حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی خواهان فعالیت کنارگذر شمالی اراک جهت تردد خودرو ها و پیشگیری از ورود آنها به شهر اراک شد.

منبع: