سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
رییس جامعه هتلداران یزد خبر داد: تداوم تعطیلی هتل ها برای حفظ سلامت مردم

رییس جامعه هتلداران یزد خبر داد: تداوم تعطیلی هتل ها برای حفظ سلامت مردم

به گزارش تور مسافرتی یزد رئیس جامعه هتلداران یزد از ادامه تعطیلی داوطلبانه این صنف در یزد اطلاع داد و این مهم را به سایر واحدهای اقامتی استان هم سفارش کرد.
«سیدامیر ناصر طباطبایی» در گفتگو با خبرنگار ایسنا، با تاکید بر این که به دنبال پروتکل و دستورات کشوری، سفارش اصلی ما به صنف هتلداران تداوم تعطیلی داوطلبانه است، اظهار نمود: ما بعنوان نخستین تشکل صنفی که به صورت کاملا داوطلبانه در جهت حفظ سلامت همشهریان نسبت به تعطیلی واحدهای خود اقامت کردیم، به دنبال اولویت سلامت مردم و همینطور همکاری با دستورات استانی، نسبت به تعطیلی داوطلبانه خود تا فروکش کردن بحران ادامه خواهیم داد.
این مسئول از فعالیت سه واحد اقامتی مجاز بعنوان واحدهای کشیک، با مجوز اداره کل میراث فرهنگی یاد کرد و اظهار داشت: هم اکنون از این تعداد واحد اقامتی، دو میهمان پذیر به فعالیت خود خاتمه داده اند و تنها یک واحد با سه اتاق فعالیت دارد چون که مراجعین و مسافران این واحدها، بیماران با نیازهای درمانی اضطراری بودند و بعد از آخر درمان، یزد را ترک می کنند.
وی خاطرنشان کرد: با عنایت به دستور دادستانی استان به منظور تعطیلی خانه های مسافر شاهد حضور بعضی از مسافران در یزد بودیم که این گروه از مسافران، با هدف سلامت و درمان اضطراری به یزد سفر کرده بودند و ناگزیر به واحدهای اقامتی غیرمجاز مراجعت داشتند ازاین رو واحدهای مجاز در این راستا اقدام نمودند.
رئیس جامعه هتلداران یزد در انتها با تاکید بر این که اولویت فعالیت این واحدها خدمات رسانی به بیماران و حفظ سلامت و نوع دوستی است، اظهار داشت: متاسفانه شیطنت های بعضی از رسانه ها از فعالیت غیرمجاز این واحدها یاد کرده در حالیکه این تعداد مسافر نه تنها صرفه اقتصادی ندارند بلکه برای حفظ سلامت مردم، خدمات رسانی به این گروه در قالب واحدهای مجاز وظیفه ای انسانی به حساب می آید.