سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
خطر تعطیلی همیشگی یک سوم موزه های ایالات متحده

خطر تعطیلی همیشگی یک سوم موزه های ایالات متحده

به گزارش تور مسافرتی نتایج یک تحقیق جدید از موزه های سراسر ایالات متحده نشان داده است خطر تعطیلی همیشگی یک سوم از موزه ها به علت مشکلات اقتصادی ناشی از ویروس کرونا وجود دارد.
به گزارش تور مسافرتی به نقل از ایسنا و به نقل از آرت نیوزپیپر، در جریان تحقیقاتی که از جانب اتحادیه موزه های آمریکا در طول ماه «ژوئن» انجام شده است، مدیران بیشتر از ۷۵۰ موزه در سرتاسر ایالات متحده از احتمال تعطیلی همیشگی یک سوم موزه های این کشور خبر دادند.
بر طبق این تحقیق، ۳۳ درصد از مدیران موزه معتقدند با خطر جدی تعطیلی همیشگی موسسه خود رو به رو هستند و یا به علت مشکلات مالی نسبت به ادامه فعالیت موسسه در آینده اطمینان ندارند.
«لورا لات» مدیر اتحادیه موزه های ایالات متحده بیان نمود: « با تعطیلی تمامی موسسات فرهنگی، درآمد موزه ها یک شبه ناپدید شد و متاسفانه بعضی از این موزه ها هیچگاه قادر به جبران خسارت ها نخواهند بود. حتی با بازگشایی بخشی از یک موزه، هزینه ها بیشتر از درآمد خواهد بود و در نتیجه هیچ امنیت مالی برای خیلی از موزه ها وجود نخواهد داشت.»
او اضافه کرد: « تعطیلی دائمی ۱۲ هزار موزه برای رویدادی ویران کننده برای اقتصاد، سیستم آموزشی و تاریخچه فرهنگی ما خواهد بود.»
طبق نتایج این تحقیق، موزه های کودکان و علمی با بیشترین خطر تعطیلی همیشگی مواجهند.
این تحقیق همینطور نشان می دهد، در ماه های اخیر تعدیل نیرو در ۵۶ درصد از موزه های ایالات متحده صورت نگرفته است.

منبع: